    From: Katy <k...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak rozwiazac umowe z Cyfra?
    Date: Thu, 04 Apr 2002 16:47:14 +0200

    Chce rozwiazac umowe z Nowa Cyfra+. Pani z BOK poinformowala mnie, ze
    moge tego dokonac za rok. Powiedziala mi rowniez, ze skoro wczesniej nie
    zglosilam zadnych zastrzezen to obowiazuje mnie nowa umowa, ktora mi
    przeslano. Problem w tym, ze nic takiego do mnie nie dotarlo - moze
    poczta, moze ktos wyciagnal ze skrzynki bo i takie rzeczy sie mi
    zdarzaly.(Czy taka umowa nie powinna byc przeslana listem poleconym?)
    Ja nie akceptuje nowych warunkow. Co mam zrobic? Czy jedynym sposobem
    jest nie placic?