    From: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak napisac prosbe o zaopiniowanie ustawy
    Date: Mon, 6 Sep 2004 16:25:27 +0200

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:chhrlf$a91$1@news.onet.pl...
    > Jakiej ustawy przez jakie ministerstwo? Ministerstwa nie tłumaczą ot tak
    > sobie ustaw. Daj lepiej tu, może ktoś pomoże.

    Juz dzwonilem do Ministerstwa. Nie ma problemu, tylko musze im wyslac pismo.
    I wlasnie nie wiem jak sie za jego pisanie zabrac:/
    Chodzi mi konkretnie o Ustawe z 14 grudnia 1994 o zatrudnieniu i
    przeciwdzialaniu bezrobociu art.47 ust.2. pkt. 8
    Jest on troche nieprecyzyjny. Nie wiem co sie dzieje z ta oplata tytulem
    poniosionych kosztow w momencie gdy wyjazd nie dojdzie do skutku. (Czy biuro
    na mocy prawa musi ta oplate zwrocic).

    Pozdrawiam
    Rafal