  • 1. Data: 2004-09-06 13:47:06
    Temat: Jak napisac prosbe o zaopiniowanie ustawy
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Witam

    Jak mam napisac prosbe o zaopiniowanie (wytlumaczenie) jednego artykulu
    ustawy przez Ministerswto?
    Jest na to jakis wzor czy samemu cos sklecic?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2004-09-06 14:19:59
    Temat: Re: Jak napisac prosbe o zaopiniowanie ustawy
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Rafał M wyskrobał(a):
    > Jak mam napisac prosbe o zaopiniowanie (wytlumaczenie) jednego artykulu
    > ustawy przez Ministerswto?
    > Jest na to jakis wzor czy samemu cos sklecic?

    Jakiej ustawy przez jakie ministerstwo? Ministerstwa nie tłumaczą ot tak
    sobie ustaw. Daj lepiej tu, może ktoś pomoże.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-09-06 14:25:27
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jakiej ustawy przez jakie ministerstwo? Ministerstwa nie tłumaczą ot tak
    > sobie ustaw. Daj lepiej tu, może ktoś pomoże.

    Juz dzwonilem do Ministerstwa. Nie ma problemu, tylko musze im wyslac pismo.
    I wlasnie nie wiem jak sie za jego pisanie zabrac:/
    Chodzi mi konkretnie o Ustawe z 14 grudnia 1994 o zatrudnieniu i
    przeciwdzialaniu bezrobociu art.47 ust.2. pkt. 8
    Jest on troche nieprecyzyjny. Nie wiem co sie dzieje z ta oplata tytulem
    poniosionych kosztow w momencie gdy wyjazd nie dojdzie do skutku. (Czy biuro
    na mocy prawa musi ta oplate zwrocic).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2004-09-06 15:10:55
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jak mam napisac prosbe o zaopiniowanie (wytlumaczenie) jednego artykulu
    > ustawy przez Ministerswto?
    > Jest na to jakis wzor czy samemu cos sklecic?

    Napisalem cos takiego (beda PL znaczki - kopiuje z Worda)
    ----
    Zwracam się z prośbą o zaopiniowanie Ustawy o zatrudnieniu i
    przeciwdziałaniu bezrobociu z 14 grudnia 1994r. art. 47 ust. 2 pkt 8. który
    brzmi:

    "kwotę należną jednostce kierującej z tytułu faktycznie poniesionych kosztów
    związanych ze skierowaniem do pracy za granicą"

    Czy w rozumieniu tego punktu słowo "skierowaniem" używane jest w trybie
    dokonanym?
    Czy biuro posiadające licencje pośrednictwa pracy w zakresie pośrednictwa do
    pracy za granicą ma prawo zatrzymać opłatę organizacyjną z tytułu
    poniesionych kosztów związanych ze skierowaniem do pracy za granicą w
    przypadku, gdy nie wywiązało się z umowy, a uczestnik dopełnił wszystkich
    formalności do których zobowiązywała go umowa?
    ---

    Jak myslicie dobrze to wyglada? Da sie zrozumiec? Moze macie jakies
    sugestie?
    Z gory dzieki

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2004-09-06 18:18:31
    Od: Mieczysław <m...@U...pl>

    Mon, 6 Sep 2004 17:10:55 +0200, na pl.soc.prawo, Rafał M napisał(a):

> [...]
    > przypadku, gdy nie wywiązało się z umowy, a uczestnik dopełnił wszystkich
    > formalności do których zobowiązywała go umowa?

    Tobie chodzi o *interpretację* a nie o zaopiniewanie. Zmien to słowo i MZ
    będzie dobrze.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2004-09-06 21:03:47
    Od: "Rafał M" <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
    > Tobie chodzi o *interpretację* a nie o zaopiniewanie. Zmien to słowo i MZ
    > będzie dobrze.

    Dzieki, wlasnie tego slowa mi zabraklo :D

    Pozdrawiam
    Rafal