  • 81. Data: 2003-01-27 08:22:51
    Temat: Re: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Mak Sym" <c...@p...onet.pl>

    news:b0sbt9$3ri$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Mak Sym <c...@p...onet.pl> w
    wiadomości
    > do grup dyskusyjnych napisał:b0rmi7$jb5$...@n...tpi.pl...
    >
    > więcej do Ciebie nie pisze bo jesteś jakiś nawiedzony moja dobra rada "
    > zmień lekarza bo twój cię oszukuje "
    >
    > Sandra

    ROTFL!!!

    Maksym Kammerer

  • 82. Data: 2003-01-27 19:44:49
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Surowiec napisa_(a):
    > : Co słusznie? Uważasz, że praktyka polegająca na tym, że to sędzia
    > : dyktuje protokół jest prawidłowa? A może słuszna była odmowa
    > : zaprotokołowania zeznań?
    >
    > a to zalezy w jakiej sytuacji?

    Co zależy w jakiej sytuacji? Uważam, że co do zasady nie jest.

    > poza tym zawsze można zlozyć wniosek o sprostowanie / załącznik do protokołu

    Teoria... Po pierwsze trzeba o tym wiedzieć, po drugie, kto decyduje o
    sprostowaniu, a po trzecie trzeba być na sali...

    KG

  • 83. Data: 2003-01-27 19:50:53
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > art.155

    no, każde uchylone pytanie czy odebranie głosu na pewno powinno być w
    protokole. Wszystko to ma decydujące znaczenie dla oceny rzetelności
    procesu.

    > 158 oraz wspomniany wyżej 157

    jest jeszcze procedura karna..

    > a tu uwaga protokolant nie jest
    > prawnikiem i nie musi wiedzieć co powinno się znajdować w protokole ...

    Co do zasady powinno tam być wszystko, zresztą nie trzeba być prawnikiem
    żeby wiedzieć co powinno być.

    > choć z reguły doświadczony sam protokołuje bez pomocy sędziego ...

    jeśli mu sędzia pozwala ;)

    > eh Kamil spokojnie :-) przejdz sie do sądu zobaczysz jak dokładnie spisywane
    > są karty przez strony niekiedy cały dzień poświęcają na to a co niektórzy
    > wnoszą o ksera,odpisy i składają wnioski ...nasze społeczeństwo już nie jest
    > takie ciemne...

    niepoprawna optymistka :)

    > art.5 i 6 k.p.c

    no i co z tego? Jak często zdarza się pouczenie o prawie do
    sprostowania? A art.5 jest chyba jednym z pierwszych do zmiany..

    KG

  • 84. Data: 2003-01-28 00:50:11
    Temat: Odp: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):
    >
    > no, każde uchylone pytanie czy odebranie głosu na pewno powinno być w
    > protokole. Wszystko to ma decydujące znaczenie dla oceny rzetelności
    > procesu.

    a nie jest?

    > jest jeszcze procedura karna..
    zgadza się to na jej temat wypowiedz się...

    > Co do zasady powinno tam być wszystko, zresztą nie trzeba być prawnikiem
    > żeby wiedzieć co powinno być.

    :-) nie zgadzam się ...protokolant zaczynajacy prace jest zdany na
    sędziego...co mu podyktuje tak napisze ...

    > jeśli mu sędzia pozwala ;)

    oczywiście :-)

    > niepoprawna optymistka :)

    :-) wiara w ludzi ..

    > no i co z tego? Jak często zdarza się pouczenie o prawie do
    > sprostowania?

    należałoby przeprowadzić ankietę :-) z ludzmi wychodzącymi z sali :-) wtedy
    pamiętają :-) czy byli pouczani czy nie :-)

    A art.5 jest chyba jednym z pierwszych do zmiany..

    ale my Kamilu w pojedynke go nie zmienimy:-)

    Sandra

  • 85. Data: 2003-01-28 06:34:00
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 86. Data: 2003-01-28 08:16:40
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > protokolant zaczynajacy prace jest zdany na
    > sędziego...co mu podyktuje tak napisze ...

    A wytłumaczcie mi może dlaczego protokolantem nie jest osoba wysoko
    wyszkolona tylko (jak wynika z waszych wypowiedzi) byleco - co potrafi
    pisać?
    Przecież protokolant jest jedną z ważniejszych osób w sądzie (może(!)
    po sędzim).
    Protokolant winien być osobą niezależną (jak magnetofon i kamera) i
    rejestrować wszystko co dzieje się na sali!!! i umieć to robić!!!!

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 87. Data: 2003-01-28 08:18:45
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 88. Data: 2003-01-28 10:05:19
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:02d801c2c6b5$b69ce130$a740200a@zm...
    > po namyśle uważam że to doskonały pomysł :))))

    Ci ludzie są przeszkalani nabywają uprawnień tak samo jak nabywa je aplikant
    czy asesor wykonując swoją pracy ...
    praktyka panowie bez praktyki żadne książeczki nie pomogą :-)

    Sandra

  • 89. Data: 2003-01-28 10:05:25
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@2...17.138.62...
    > Protokolant winien być osobą niezależną (jak magnetofon i kamera) i
    > rejestrować wszystko co dzieje się na sali!!! i umieć to robić!!!!

    -a dlaczego nie urodziłeś się jako "cudowne dziecko" "alfa i omega"...

    Sandra

  • 90. Data: 2003-01-28 10:16:00
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)