    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak liczyc 30 dni na odpowiedz do reklamacji ??
    Date: Fri, 13 Dec 2002 15:04:03 +0100

    Użytkownik "RP" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:atcoqk$6me$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > niby tak - ale przy np. pensjach jesli w umowie masz, ze wyplata nastepuje
    > powiedzmy 25-go dnia kazdego miesiaca - i jesli pensja idzie na konto - to
    > Ciebie jako pracownika niewiele interesuje kiedy firma wysle Ci kase -
    25-go
    > masz ja miec na koncie i tyle !! (a nie dopiero pracodawca 25-go da
    zlecenie
    > do banku)
    >
    > RP

    Dlatego mówiłem, że tu ktoś bardziej kompetentny musi się wypowiedzieć.
    Wiem np. że mój znajomy ma wypłatę na 10 każdego mc, firma często tegoż
    właśnie dnia zazwyczaj dokonuje zlecenia przelewu. Faktycznie pieniądze na
    koncie
    pojawiają się 1 lub 2 dni później, ale gdyby zrobił "debet" 10 to żadne
    odsetki
    nie zostaną naliczone, ponieważ formalnie 10 były te pieniądze.
    Nie wiem czy jest to zgodne z prawem czy nie w stosunku do tegoż pracownika.

    Pozdrawiam

    Darek