  • Data: 2002-12-13 13:54:27
    Temat: Re: Jak liczyc 30 dni na odpowiedz do reklamacji ??
    Od: "RP" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:atcm6p$o25$1@news.tpi.pl...

    > Nie wiem jak to jest z tymi 30 dniami, ale pewnie oni w ciągu 30 dni
    > muszą to wysłać w końcu nie mogą zagwarantować jak dużo czasu poczcie
    > zajmie dostarczenie listu do Ciebie, natomiast jak otrzymasz już list

    niby tak - ale przy np. pensjach jesli w umowie masz, ze wyplata nastepuje
    powiedzmy 25-go dnia kazdego miesiaca - i jesli pensja idzie na konto - to
    Ciebie jako pracownika niewiele interesuje kiedy firma wysle Ci kase - 25-go
    masz ja miec na koncie i tyle !! (a nie dopiero pracodawca 25-go da zlecenie
    do banku)

    RP