    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak liczyc 30 dni na odpowiedz do reklamacji ??
    Date: Fri, 13 Dec 2002 14:10:22 +0100

    Użytkownik "RP" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:atc9p7$2t2i$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam,
    >
    > wyslalem faksem reklamacje uslugi (dostep do netu) 13 listopada 2002
    > operator (astercity) zgodnie z umowa daje sobie 30 dni na odpowiedz (niech
    > tak bedzie - nie podwazam tego - a moze powienienem ??)
    >
    > no i wlasnie - jak liczyc te 30 dni - wg mnie wczoraj uplynelo 30 dni od
    > zlozenia reklamacji (12 grudnia) - wg operatora - dopiero dzisiaj (ze
    > wzgledu na to, ze poszedl faks - nie ma mowy o tym, ze dostali z jakims
    > opoznieniem - chociaz z ciekawostek najpierw potwierdzono mi
    telefonicznie,
> [...]

    Nie wiem jak to jest z tymi 30 dniami, ale pewnie oni w ciągu 30 dni
    muszą to wysłać w końcu nie mogą zagwarantować jak dużo czasu poczcie
    zajmie dostarczenie listu do Ciebie, natomiast jak otrzymasz już list
    to powinien być czytelny stempel datownika na kopercie
    z datom i godzinom przyjęcia przez UP.

    Pozdrawiam

    Darek