  • 41. Data: 2007-07-09 12:38:21
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 08 Jul 2007 20:01:18 +0200, Tom napisał(a):

    > Chciałem spytać jaka jest kara za zabicie psa sąsiada?
    > Sąsiad ma psa, który przez dwie godziny dziennie szczeka i wyje.
    > Chciałem go jakoś uśmiercić i nie wiem czy mi się to opłaca.

    Jeśli zrobisz to humanitarnie to się opłaca.
    A z sąsiadem nie da się dogadać? I czemu on szczeka? Zostaje sam
    na te dwie godziny czy co?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 42. Data: 2007-07-09 12:42:50
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Tom pisze:

    > Chciałem spytać jaka jest kara za zabicie psa sąsiada?
    > Sąsiad ma psa, który przez dwie godziny dziennie szczeka i wyje.
    > Chciałem go jakoś uśmiercić i nie wiem czy mi się to opłaca.

    Nie dajesz sobie rady z właścicielem to chcesz wykańczać biednego
    zwierzaka ? Wartoby zacząć rozwiązywać problem od początku a nie od końca.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 43. Data: 2007-07-09 13:08:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6sm2e$ej5$1@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > To pochodzi z "młodej lekarki"??
    W każdym razie ja stąd je znam.

    > Znam ale tekstu nie pamiętam...
    Wiele razy był używany. Do pacjenta: "jest pan w mylnym błędzie" ;)

    --
    Jotte

  • 44. Data: 2007-07-09 13:11:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6sp0b$ist$1@nemesis.news.tpi.pl Neko
    <miglce@_bez_spamu_wp.pl> pisze:

    > Niestety, 90% spoleczenstwa to debile. Kiedys
    > mowili w Wiadomosciach. Nie przejmuj sie, ze niektorzy
    > Cie nie rozumieja.
    Ja się nie przejmuję, ale chciałbym być rozumiany.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2007-07-09 13:12:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hlb9m4-8db.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > I tak dobrze, że nie chciałeś "pójść na całość" i nie dodałeś na
    > początku, że ktoś "był uprzejmy być znaleźć się w mylnym błędzie" (jak
    > już szpanujesz cytatami)
    Cienki jesteś - nie szpanuję, lubię ten zwrot i podoba mi się, to i czasem
    używam.

    > bo byłby jeszcze gorszy bełkot.
    A mówiłem, że sobie nie radzisz.

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2007-07-09 13:59:05
    Od: "xxMARENSxx" <a...@c...ef>

    > "Na przeciwko miejsca gdzie mieszkam, jest jakis zaklad slusarski"

    > "Na przeciwko miejsca gdzie mieszkam jest sklep Zabka"

    Na przeciwko miejsca gdzie mieszkam jest skwer z oczkiem wodnym. Dosyć
    często w porach nocnych jest tam "imprezownia" całego osiedla. Wystarczy
    jeden telefon na 997, oczywiście sąsiadów (starszych ludzi) aby mieć spokój
    i być czystym...

  • 47. Data: 2007-07-09 14:01:09
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sun, 8 Jul 2007 21:24:13 +0200, Jotte napisał(a):

    > Przepraszam, że nie dołączyłem do swojego jednowyrazowego postu instrukcji
    > obsługi.
    > Nie sądziłem, że bedzie komuś potrzebna.
    > Ale skoro jednak jest, to pomogę
    Uff, a już miałem Cię ochrzaniać za łamanie netykiety i podpisywanie się
    nad delimiterem. NMSP

    --
    pozdro
    poreba

  • 48. Data: 2007-07-09 14:50:09
    Od: Tom <t...@o...pl>

    > Jeśli zrobisz to humanitarnie to się opłaca.
    > A z sąsiadem nie da się dogadać? I czemu on szczeka? Zostaje sam
    > na te dwie godziny czy co?

    To jest jamnik - wyjątkowo wredna rasa psów.
    Sąsiadka o problemie wie, tylko nie wiele może zrobić.
    To głupie, to nie słucha.
    Wystarczy, że sąsiadka wyjdzie na ulicę lub do innej sąsiadki i piesek
    zaczyna nie tylko szczekać, ale zaczyna wydawać z siebie dźwięki nie do
    zniesienia.
    Jest to wycie skomlenie i szczekanie w jednym. To wszystko na cały
    regulator, jakby go ze skóry obdzierali.

    Czasami jak mnie bardzo wkurzy, to zaczynam planować morderstwo.
    Ale w sumie to chyba jestem za mało odważny aby zabić takiego psa.

    Tylko się tak zastanawiam nad takim czynem.
    Niektórzy tutaj krytykują. Ale przecież to jest takie same morderstwo,
    jakich w rzeźni ciągle się odbywa wiele. Pies nie jest bardziej
    rozwinięty umysłowo niż kura czy krowa czy świnia. Tak samo odczuwa
    swoją śmierć.
    Kto nie jest wegetarianinem nie ma prawa krytykować morderstwa pieska.
    Jedynie sąsiadkę mógłbym skrzywdzić. Ale ona by się chyba nie przejęła
    bardzo śmiercią pieska. Same z nim problemy.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 49. Data: 2007-07-09 14:56:18
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Tom pisze:

> [...]
    > jakich w rzeźni ciągle się odbywa wiele. Pies nie jest bardziej
    > rozwinięty umysłowo niż kura czy krowa czy świnia. Tak samo odczuwa

    Załóżmy jednak że nie masz moralnego prawa do oceny stopnia rozwoju
    umysłowego innych zwierząt. Nierzadko dochodzę do wniosku, że pewne
    osobniki "homo sapiens(?)" mają większe braki od swoich czworonożnych
    przyjaciół.

    > Kto nie jest wegetarianinem nie ma prawa krytykować morderstwa pieska.

    Ok, zjesz tego psa ? Trzeba odróżniać zabijanie dla przetrwania od
    zabijania z takiego powodu, że nie umiało się prawnymi środkami
    zdyscyplinować właścicielki pieska.

    > Jedynie sąsiadkę mógłbym skrzywdzić. Ale ona by się chyba nie przejęła
    > bardzo śmiercią pieska. Same z nim problemy.

    W takim razie niech odda psa do schroniska. Jeśli babka nie potrafi go
    uciszyć, to taki piesek zostanie jej zabrany. Na pewno jednak nikt go
    nie odstrzeli, po prostu trafi do schroniska.

    Pytanie - czy kiedykolwiek zgłosiłeś Policji lub Straży Miejskiej
    problem z hałaśliwym zwierzakiem ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 50. Data: 2007-07-09 15:04:35
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 09 Jul 2007 16:50:09 +0200, Tom napisał(a):

    > Czasami jak mnie bardzo wkurzy, to zaczynam planować morderstwo.
    > Ale w sumie to chyba jestem za mało odważny aby zabić takiego psa.

    A może jednak się dogadasz z sąsiadką i spróbujecie chociaż:
    http://tinyurl.com/2sqs6x

    Pozdrawiam,
    Henry