  • 1. Data: 2007-07-08 08:52:54
    Temat: mBank i przelew do ZUS
    Od: tommy <t...@w...pl>

    Witam,
    w przelewach do ZUS przez mBank sa do wypelnienia dwa puste pola:
    - Identyfikator uzupełniający płatnika
    - Nr decyzji/umowy/tytułu wykonawczego
    Co one oznaczaja? I co w nie wpisac.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-07-08 09:04:13
    Temat: Re: mBank i przelew do ZUS
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > - Identyfikator uzupeĹ&#65533;niajÄ&#65533;cy pĹ&#65533;atnika

    PESEL

    > - Nr decyzji/umowy/tytuĹ&#65533;u wykonawczego

    to wypełniasz tylko wtedy, kiedy np. masz układ ratalny z ZUSem, albo
    regulujesz jakieś zaległości i masz w ręku tytuły wykonawcze, które dostałeś.
    płacąc normalne składki, zostawiasz puste.

    --
    igoR

  • 3. Data: 2007-07-08 09:48:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    === igoR === w <news:f6q9ac$99$1@inews.gazeta.pl>:

    > PESEL

    A to zależy co wpisałeś w zgłoszeniu do ZUS i od tego co wybierzesz w polu
    typ ident. uzupełniającego.

    Ja tam wstawiam R ja REGON ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2007-07-08 12:57:17
    Od: BartekK <s...@N...org>

    tommy pisze:
    > Witam,
    > w przelewach do ZUS przez mBank sa do wypelnienia dwa puste pola:
    > - Identyfikator uzupełniający płatnika
    Zależnie z jakiej okazji do tego zusu chcesz cos przelewac. Jak
    prowadzisz działalność gospodarczą, to wybierasz z listy Regon i go tam
    wpisujesz. Jeśli wpłacasz bo lubisz (albo po prostu chcesz miec opłacane
    składki), to wybierasz pesel.

    > - Nr decyzji/umowy/tytułu wykonawczego
    Tutaj przy DG nic się nie wpisuje, nie wiem jak reszta.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2007-07-08 13:44:41
    Od: u...@g...pl

    > Tutaj przy DG nic się nie wpisuje, nie wiem jak reszta.

    Jak placisz bo lubisz, to tez nic.

    Usjwo