  • 1. Data: 2007-07-08 10:06:34
    Temat: Kontrola trzeźwości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Czy podczas kontroli policyjnej na okolicznosc spozywania alkoholu mam
    prawo odmówić dmuchania w alkomat?
    Co mi grozi za taka odmowe?
    Co w takiej sytuacji moze zrobic policjant?
    Moze zmusic mnie np. do przeprowadzenia badania przez pobranie krwi
    (oczywiscie nie na miejscu tylko w odpowiednim miejscu)?

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 2. Data: 2007-07-08 10:33:43
    Temat: Re: Kontrola trzeźwości
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    Budzik napisał(a):
> [...]
    > Moze zmusic mnie np. do przeprowadzenia badania przez pobranie krwi
    > (oczywiscie nie na miejscu tylko w odpowiednim miejscu)?

    nie odmawiaj przecież nie musisz, tylko ostatni kretyn jeździ po wypiciu
    alkoholu.

    redgrist

  • 3. Data: 2007-07-08 10:58:29
    Od: suskind <s...@g...pl>

    redgrist pisze:

    > nie odmawiaj przecież nie musisz, tylko ostatni kretyn jeździ po wypiciu
    > alkoholu.
    >
    > redgrist

    Jak odmowisz to Cie zaprowadza do lekarza ktory Ci pobierze krew wbrew
    Twojej woli.

    suskind

  • 4. Data: 2007-07-08 14:20:40
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    suskind wrote:
    > Jak odmowisz to Cie zaprowadza do lekarza ktory Ci pobierze krew wbrew
    > Twojej woli.

    Jak to wygląda?

    > suskind

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 5. Data: 2007-07-08 17:51:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jak odmowisz to Cie zaprowadza do lekarza ktory Ci pobierze krew wbrew
    > Twojej woli.

    czyli nie ma zadnych negatywnych skutków odmówienia dmuchania, poza tym ze
    zostane odwieziony na badanie krwii?

    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
    między nimi. I cóż ty na to fizyko???

  • 6. Data: 2007-07-08 17:51:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > nie odmawiaj przecież nie musisz, tylko ostatni kretyn jeździ po wypiciu
    > alkoholu.

    hahaha
    moglibysmy sobie pokonwersowac na ten temat, ale poniewaz nie wsiadam do
    auta nawet po lampce wina, a zdaje sie ze ty, zamiast odpowiedziec na moje
    pytanie, starałes sie mnie obrazic, wiec dziekuje ci za taka konwersacje.

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 7. Data: 2007-07-08 18:41:25
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Podepne sie do watku.

    Czy jezeli po badaniu alkotestem (alkomatem) wyjdzie powiedzmy 0,2
    to moge sie jakos niezgodzic z wynikiem i zadac badania krwi ?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-07-08 19:03:42
    Od: "jarek" <j...@o...pl>

    wiadomości news:08072007.60EBC157@budzik61.poznan.pl...
    > Hej
    > Czy podczas kontroli policyjnej na okolicznosc spozywania alkoholu mam
    > prawo odmówić dmuchania w alkomat?
    > Co mi grozi za taka odmowe?
    domniemanie ze jestes pod wplywem nawet jak nie jestes

  • 9. Data: 2007-07-08 20:44:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jeżeli po badaniu alkotestem (alkomatem) wyjdzie powiedzmy 0,2
    > to mogę sie jakos niezgodzic z wynikiem i zadac badania krwi ?

    Tak

  • 10. Data: 2007-07-08 21:39:57
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > domniemanie ze jestes pod wplywem nawet jak nie jestes

    Ale bzdura.

    Cezar