  • 1. Data: 2007-07-08 18:01:18
    Temat: Jak kara za zabicie psa?
    Od: Tom <t...@o...pl>

    Chciałem spytać jaka jest kara za zabicie psa sąsiada?
    Sąsiad ma psa, który przez dwie godziny dziennie szczeka i wyje.
    Chciałem go jakoś uśmiercić i nie wiem czy mi się to opłaca.

  • 2. Data: 2007-07-08 18:06:30
    Temat: Re: Jak kara za zabicie psa?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Sąsiad ma psa, który przez dwie godziny dziennie szczeka i wyje.
    > Chciałem go jakoś uśmiercić i nie wiem czy mi się to opłaca.

    Ostrzelaj go z broni gazowej.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-07-08 18:10:29
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Tom" <t...@o...pl> wrote in message
    > Chciałem spytać jaka jest kara za zabicie psa sąsiada?
    > Sąsiad ma psa, który przez dwie godziny dziennie szczeka i wyje.
    > Chciałem go jakoś uśmiercić i nie wiem czy mi się to opłaca.

    Nie opłaca.

  • 4. Data: 2007-07-08 18:40:16
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Ostrzelaj go z broni gazowej.
    Nic nie da. Lepsze są urządzenia, które emitują ultradźwięki, niesłyszalne dla
    ludzi, a piekielnie wkur*** psy. Najlepiej, jesli takie coś włącza się na dźwięk
    szczekania psa (a ponoć takie rzeczy już są). Przymocowujesz głośnik na ścianie
    od strony sąsiada i masz spokój

  • 5. Data: 2007-07-08 18:52:01
    Od: Tom <t...@o...pl>

    jaQbek pisze:
> [...]
    > coś włącza się na dźwięk szczekania psa (a ponoć takie rzeczy już są).
    > Przymocowujesz głośnik na ścianie od strony sąsiada i masz spokój

    To byłoby super.
    Dam każdą cenę.
    Tylko gdzie to kupić?

  • 6. Data: 2007-07-08 18:54:12
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Dam każdą cenę.
    > Tylko gdzie to kupić?

    Allegro ? :)

    http://www.allegro.pl/search.php?string=odstraszacz+
    ps%C3%B3w

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 7. Data: 2007-07-08 19:02:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6r8r3$8ur$1@atlantis.news.tpi.pl Tom <t...@o...pl>
    pisze:

    > Chciałem spytać jaka jest kara za zabicie psa sąsiada?
    > Sąsiad ma psa, który przez dwie godziny dziennie szczeka i wyje.
    > Chciałem go jakoś uśmiercić i nie wiem czy mi się to opłaca.
    Bydlę.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2007-07-08 19:15:19
    Od: Grzegorz <g...@p...onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:f6r8r3$8ur$1@atlantis.news.tpi.pl Tom <t...@o...pl>

    > Bydlę.

    Kto? Właściciel psa czy osoba nękana psem?

    Grzegorz

  • 9. Data: 2007-07-08 19:24:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6rd4j$kom$1@news.onet.pl Grzegorz
    <g...@p...onet.pl> pisze:

    > Kto? Właściciel psa czy osoba nękana psem?
    Przepraszam, że nie dołączyłem do swojego jednowyrazowego postu instrukcji
    obsługi.
    Nie sądziłem, że bedzie komuś potrzebna.
    Ale skoro jednak jest, to pomogę - użyte przeze mnie określenie "bydlę"
    odnosi się do autora wypowiedzi, pod którą się odpiąłem.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-07-08 19:28:11
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Jotte wrote:
> [...]
    > Ale skoro jednak jest, to pomogę - użyte przeze mnie określenie
    > "bydlę" odnosi się do autora wypowiedzi, pod którą się odpiąłem.

    Ja, na przykład, myślałem, że chodzi o tego paskuda, który wyje i doprowadza
    do szału autora wątku. Pasuje jak ulał.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !