  • 1. Data: 2005-11-18 20:16:36
    Temat: Jak być karanym, ale nie zrobić nic złego i nie iść do paki?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Tak się właśnie zastanawiałem - do zasadniczej służby wojskowej raczej
    nie bierze się osób karanych. Podczas dyskusji ze znajomymi
    zastanawiamy się właśnie nad sposobami na karalność. :) Ciekawy jestem,
    jakie macie propozycje. :) Warunki są dwa: nie można nikomu zrobić krzywdy
    (finansowej, fizycznej, moralnej itd) i sąd nie powinien za to skazywać
    na karę pozbawienia wolności bez zawieszenia (pójście do pudła zamiast
    do wojska to dyskusyjny interes).
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 2. Data: 2005-11-18 20:25:19
    Od: "AdamSat" <spam precz@wp.pl>

> [...]
    > (finansowej, fizycznej, moralnej itd) i sąd nie powinien za to skazywać
    > na karę pozbawienia wolności bez zawieszenia (pójście do pudła zamiast

    Kup na bazarze parę lewych płytek z oprogramowaniem, wgraj coś do kompa i
    złóż anonimowe doniesienie żeś pirat.
    Wpadnie Policja i za parę miesięcy dostaniesz z pół roku w zawiasach.
    Tylko nie kupuj drogiego softu bo mogą Ci dodatkowo przywalić słuszną
    grzywnę.
    No i masz na jakiś czas wpis w Rejestrze Skazanych ;)

    Pozdr.
    AdamSat

  • 3. Data: 2005-11-18 20:29:40
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:dllcr4$9bn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > nie można nikomu zrobić krzywdy
    > (finansowej, fizycznej, moralnej itd)

    Może przestępstwa skarbowe?

  • 4. Data: 2005-11-18 20:36:35
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > (finansowej, fizycznej, moralnej itd) i sąd nie powinien za to skazywać
    > na karę pozbawienia wolności bez zawieszenia (pójście do pudła zamiast

    Ja zatrudnilem sie w firmie windykacyjnej i wywalilem babce drzwi
    bo nie chciala otworzyc. Na tym skonczyla sie moja przygoda :)
    Konsekwencje:
    -rekompensata 200zl za drzwi
    -rok czasu kuratora
    -wyrok: rekompensata plus 2 lata w zawiasach
    -pobrane odciski palcow i zdjatka w policji

    Ogolnie polecam :)))

  • 5. Data: 2005-11-18 20:51:54
    Od: Jacek Karczmarczyk <j...@b...pl>

    AdamSat napisał(a):
    > Kup na bazarze parę lewych płytek z oprogramowaniem, wgraj coś do kompa i
    > złóż anonimowe doniesienie żeś pirat.

    w 90% przypadków 2 pierwsze punkty są zbędne ;)

    --
    Jacek Karczmarczyk
    "Podoba mi sie to, co panowie mowia, ze sie podoba..." / Rejs

    [ tymczasowo http://karczmarczyk.akacje.pl ]

  • 6. Data: 2005-11-18 21:14:59
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 18 Nov 2005 21:36:35 +0100, *Daroot* <news:dlle0h$l9h$1@news.onet.pl>
    napisał(a):

    > bo nie chciala otworzyc. Na tym skonczyla sie moja przygoda :)
    > Konsekwencje:
    > -rekompensata 200zl za drzwi

    Ciekawa jestem, czy z drzwiami gerdowskimi byś sobie poradził :-)

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2005-11-18 21:38:28
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

> [...]
    > --
    > Samotnik
    >
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    Przejść na zebrach na czerwonym świetle na oczach policjanta i nie przyjąć
    mandatu, niech odda do sądu.
    Ale to pewne, że karanych nie biorą?

  • 8. Data: 2005-11-18 21:44:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kaja napisał(a):

    > Ciekawa jestem, czy z drzwiami gerdowskimi byś sobie poradził :-)

    Jakby do mnie wpadl taki windykator z drzwiami (de faco wzmocnione
    gerdowskie) to by go w worku wyniesli.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2005-11-18 21:45:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Maria napisał(a):

    > Przejść na zebrach na czerwonym świetle na oczach policjanta i nie przyjąć
    > mandatu, niech odda do sądu.
    > Ale to pewne, że karanych nie biorą?

    Pewnie nie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-11-18 21:52:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maria" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Przejść na zebrach na czerwonym świetle na oczach policjanta i nie
    przyjąć
    > mandatu, niech odda do sądu.
    > Ale to pewne, że karanych nie biorą?

    To jeszcze musiał by naubliżać policjantowi, bo inaczej to jest to
    jedynie wykroczenie i w rejestr nie jest wpisywane.