  • 1. Data: 2005-11-18 19:20:34
    Temat: Karany czy nie??
    Od: "Kuba" <o...@p...onet.pl>

    Jezeli zostalem skazany przez sad grodzki za wykroczenie z art. 51 par 1 kw na
    "kare 1 miesiaca ograniczenia wolnosci polegajacej na wykonywaniu nieodplatnej
    kontrolowanej pracy na cele spoleczne w wymiarze 20 godzin" (po tygodniu
    mieszkania w mieszkaniu, zrobilismy parapetówe i o godz 22:51 przyjechaal
    policja i od razu skierowalaa sprawe do sadu - sasiadka ktora ich wezwala jest
    zona byleko milicjanta) to czy jestem wpisany do rejestru jako KARANY czy nie??
    Slyszalem ze w szczegolnym wypadku mozna byc wpisanym do rejestru jesli ma sie
    sprawe w sadzie gordzkim. Dzieki za odpowiedzi,

    pozdrawiam

    kuba

  • 2. Data: 2005-11-18 20:00:18
    Temat: Re: Karany czy nie??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kuba" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypadku mozna byc wpisanym do rejestru jesli ma sie sprawe w sadzie
    > gordzkim. Dzieki za odpowiedzi, pozdrawiam

    Nie jesteś.

  • 3. Data: 2005-11-18 20:00:47
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Kuba" <o...@p...onet.pl> napisał:

    > czy jestem wpisany do rejestru jako KARANY czy nie??

    NIE, nie jesteś, gdyż popełniłeś wykroczenie, nie przestępstwo.

    --

    Rico - antysocjalizm i antynacjonalizm gwarantowany.
    "Jestem najgłębiej przekonany, że jedynym rozwiązaniem jest solidaryzm

  • 4. Data: 2005-11-18 22:06:19
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Ryszard Rączkowski napisał(a):

    > NIE, nie jesteś, gdyż popełniłeś wykroczenie, nie przestępstwo.

    Nie do końca. Skazania za wykroczenia także wpisywane są do KRK - jeżeli
    orzeczono kare aresztu.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 5. Data: 2005-12-04 23:22:55
    Temat: Re: Karany czy nie?? (problemu ciag dalszy)
    Od: "Kuba" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Slyszalem ze w szczegolnym wypadku mozna byc wpisanym do rejestru jesli ma sie
    > sprawe w sadzie gordzkim. Dzieki za odpowiedzi,

    Wiec sprawa wyglada tak jak wyzej jednak po przeczytaniu postanowienia dalej sie
    zastanawiam bo jest napisane:

    "osoba ukarana za wykroczenie z art 51 kw z urzedu w przedmiocie wyznaczenia
    miejsca wykonywania kary ograniczenia wolnosci na podstawie art. 56 par 2 kkw
    postanawia jako miejsce wykonywania ...."

    a na skierowaniu do wykonania prac jest: wykonania nieodplatnej kontrolowanej
    pracy na cele społeczne, orzeczonej w trybie art. 35 par 1 kk przez Sad Rejonowy
    ..."

    wiec o co chodzi z tym wszystkim?? mam sie martwic tymi kkw i kk?? To jest jakis
    blad w papierach czy to normalnie tak wyglada??

    Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz

    Kuba

  • 6. Data: 2005-12-05 07:07:43
    Od: "Paweł Galiński" <g...@w...pl>

    Do Krajowego Rejestru Karanych wpisywani sa tylko sprawcy wykroczeń którym
    zasądzono karę aresztu. W twoim przypadku nie wystąpiła taka sankcja więc
    nie zostałes wpisany. Ewentualnie jeśli mimo to masz wątpliwości to złóż
    wniosek o wydanie zaświadczenie o niekaralności i się przekonasz.

    Paweł Galiński

  • 7. Data: 2005-12-05 09:25:32
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    A o czym dokładnie traktuje ów artykuł - tak z ciekawości pytam ...

    Graszka