  • 1. Data: 2005-11-18 20:11:58
    Temat: Oprogramowanie
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    Witam
    Temat legalności oprogramowania był juz wałkowany na grupie nie raz
    Ale chodzi mi o konkretną sytuację
    Jest firma na osobę fizyczną
    Firma ma kilka oddziałów
    Kto w takiej sytuacji odpowiada za to że gdzieś na jakimś odziale pracownik
    wgrał sobie do komputera jakiś piracki program
    Czy odpowiedzialność ponosi właściciel , kierownik takiego oddziału czy może
    pracownik (jeśli się przyzna)
    Czy może takze w tej sytuacji odpowiadać firma świadczaca dla w/w podmiotu
    usługi informatyczne

    Tomek

  • 2. Data: 2005-11-19 14:19:05
    Temat: Re: Oprogramowanie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może pracownik (jeśli się przyzna)
    > Czy może takze w tej sytuacji odpowiadać firma świadczaca dla w/w podmiotu

    odpowiedzialnosc ponosi ten co wgral,

  • 3. Data: 2005-11-19 14:20:03
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > może pracownik (jeśli się przyzna)
    > Czy może takze w tej sytuacji odpowiadać firma świadczaca dla w/w podmiotu

    i ten co posiada :-) (jezeli waptliwym byla legalnosc pochodzenia tego
    programu)