eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu › Re: Jak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu
  • Data: 2020-02-14 13:36:38
    Temat: Re: Jak GW donosi? Za (nieskuteczną) obronę księży pedofilii NRA skazała adwokata na trzy lata zakazu wykonywania zawodu
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > A u mnie dostępu nie ma. Zatem za co dokładnie NRA ukarała?

    Reprezentował kurię i księdza, a poszedł do pokrzywdzonego i, zatajając tą
    informację, zaczął mu doradzać jak postępować z kurią i namówił do przyjęcia
    odszkodowania w wysokości 40 tys. zł.

    Dostał rok zawieszenia w prawach adwokata, od wyroku odwołały się obie strony.
    Finalnie przez 3 lata będzie odpoczywał.