eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJa tylko wykonywałem rozkazy › Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy [Czy anty-mandatowe orzecznictwo sądów jest jednolite lub z wyraźną przewagą?]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy [Czy anty-mandatowe orzecznictwo sądów
    jest jednolite lub z wyraźną przewagą?]
    Date: Sun, 10 Jan 2021 17:01:54 +0100

    W dniu 10.01.2021 o 15:06, Kviat pisze:
    > Nie ma rozbieżności w orzecznictwie.
    > Rozbieżność w orzecznictwie mają w głowach jedynie zwolennicy pisu, w
    > tym niektórzy sędziowie, wśród których też można znaleźć włażących w
    > dupę rządowi i którzy za nic mają prawo i orzekają jak im prezes nakaże,
    > a nie jak nakazuje prawo. I część policjantów też ma to tylko w głowach.
    > To nie jest rozbieżność w orzecznictwie, to jest orzekanie jak chce
    > prezes. O rozbieżności w orzecznictwie można mówić tylko w przypadku
    > niezawisłych sądów.

    No to ostatecznie - analizując ten wstępny fragment Twojego wystąpienia
    - napisz, czy te rozbieżności są, czy ich nie ma. Bo najpierw piszesz,
    że nie ma. Potem narzekasz, że niektórzy sędziwe z rożnych powodów
    jednak mają wątpliwości. No i ostatecznie dochodzisz do wniosku, że to
    tylko w głowach policjantów, co by wydawało się sugerować, że Ci
    sędziowie przeciwni, to jakoś tak falami mózgowymi te wątpliwości
    bezpośrednio do głów policjantów przesyłają, ale wyroków nie wydają. Na
    końcu zauważasz, że nie mamy niezawisłych sądów, więc jak nawet są
    jakieś rozbieżności, to nie można tego stwierdzić, za co winisz tę
    niezawisłość. No i ja już nie wiem , co Ty tak naprawdę sądzisz - poza
    zwyczajową chęcią przy...nia się do Policji tak dla samej zasady, gdy
    nie masz nic mądrego do napisania.

    Ja, to tylko tu tak zostawię:
    1) Policja nie odpowiada za niezawisłość sądów.
    2) Sądy zajmują stanowisko do dawno już uchylonego prawa.

    Resztę wywaliłem, bo w świetle tego, c o wyżej to w ogóle nie wiadomo, o
    co Ci chodzi.

    --
    Robert Tomasik