  • Data: 2021-01-12 17:11:34
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Milicja,m czy WOP też były legalnymi organami państwa, a
    > nagle ktoś je za organizacje przestępcze uznał i zaczął represjonować
    > funkcjonariuszy.

    To wręcz niewyobrażalne, że ludzie popełniający przestępstwa ponoszą
    odpowiedzialność. Przecież po to zakłada się państwowy mundur, żeby móc
    bezkarnie pałować ludzi, którzy mu ten mundur uszyli z własnych podatków.
    Panie! Ja mam mundur! Ja jestem w legalnym organie państwowym!

    I jak widać historia lubi się powtarzać. Obecna milicja cofa się w
    rozwoju i robi wszystko żeby zasłużyć na dokładnie to samo.
    Najwyraźniej założenie munduru powoduje przeskoczenie jakiejś klapki w
    głowie, która blokuje samodzielne myślenie.

    Jeżeli jakaś organizacja wysyła swoich funkcjonariuszy do pałowania
    pokojowo protestujących ludzi na ulicach, to jest to organizacja
    przestępcza.
    Jeżeli jakaś organizacja nie usuwa ze swoich szeregów przestępców, a
    wręcz przeciwnie - chroni ich przed odpowiedzialnością - to jest
    organizacją przestępczą.
    Jeżeli ktoś świadomie należy do organizacji przestępczej - to jest
    przestępcą.

    Wyobraź sobie, że w Korei Północnej też są legalne organy państwa, a ich
    funkcjonariusze noszący mundury katują i mordują ludzi w obozach
    koncentracyjnych. Jak najbardziej legalnych i zgodnych z prawem.
    I wyobraź sobie, że reżim upada...
    Panie! Ja miałem mundur! Ja byłem w legalnym organie państwowym!

    A teraz możesz napisać, że przecież mają takie prawo i funkcjonariusze
    muszą to robić, bo funkcjonariusz nie jest od rozstrzygania, więc to nie
    jego sprawa, czy coś jest zgodne z prawem czy nie i on żadnego
    przestępstwa nie popełnia, więc po chuj się czepiam.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr