  • Data: 2021-01-12 19:53:21
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2021 o 19:38, J.F. pisze:

    > A tu widzisz - PiS dopisal nowy rozdzial: doczekac to za  malo :-)

    Ale kulson ma tylko wpływ na doczekać. A co będzie potem, to chuj wie.
    No i w sumie bez znaczenia co robił w czasie czekania na emkę, więc
    skoro dają za nie myślenie, to trzeba brać póki dają.

    > W sumie ... moze i dobrze ze dopisal ...

    Tak średnio raczej. Ja tam uważam, że odpowiedzialność zbiorowa to
    chujnia i nawet kulsonowi nalezy się sprawiedliwy proces.

    --
    Shrek