  • Data: 2021-01-12 21:52:23
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2021 o 17:27, Kviat pisze:

    > Na drodze jest taka zasada - jedziesz jeżeli widzisz, że nic nie stoi
    > na drodze, a nie że jedziesz, bo nie widzisz.
    > Czyli policjanci sporządzają notatki i kierują wnioski o ukaranie
    > nie wiedząc (liczą na to!), czy postępowanie obywatela jest zgodne z
    > prawem czy nie jest. Możę jest, może nie jest... Może coś jedzie, a
    > może nie jedzie... no to jadę.

    Jak zwykle wymyślasz sobie jakąś teorię, którą przez kilka kolejnych
    postów będziesz zwalczał. Policja jest od ustalenia faktów, a nie od
    ustalania, co dobre, a co złe. Jak policjant z obwinionym się zgadzają,
    ze to wykroczenie, to ewentualnie w drobnych sprawach można pominąć sąd
    - mandatem. I tyle.

    Tu nie chodzi o to, jakie przekonanie ma policjant. Bo on na tym
    krawężniku nie jest od wygłaszania własnych prywatnych opinii.

    > I wbrew temu co piszesz, na chwilę obecną najprościej jest nie
    > kierować wniosków o ukaranie. Nie wiesz czy ktoś popełnił
    > wykroczenie, nie masz takiej pewności - nie wystawiasz mandatu.
    > Kurtyna. Proste jak budowa cepa.

    Dokładnie. Niech sąd sobie to ustala.

    --
    Robert Tomasik