  • Data: 2021-01-12 17:30:05
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W tym kraju niewiele mnie już zdziwi, tym nie mniej nic na to poradzić
    > się nie da. Milicja,m czy WOP też były legalnymi organami państwa, a
    > nagle ktoś je za organizacje przestępcze uznał i zaczął represjonować
    > funkcjonariuszy.

    No widzisz jak fajnie - władza uznała, że kogoś nie lubi więc jest
    przestępcą? No to tak jak z julkami, które pałujecie. Bo przecież chyba
    nie masz wątpliwości, że ich winą jest to, że wkurwiają kaczyńskiego.
    Podobnie jak byli milicjnci. No to w czym masz problem - wy
    napierdalacie julki pałą, bo takie jest prawo, a panstwo nie wypłaca
    milicjantom emerytury bo taki jest prawo. Wspólnym mianownikiem jest to,
    że żeby podpaść prawu wystarczy wkurwić naczelnika. Więc skoro nie masz
    problemu z napierdalaniem przez kulsonów protestantów, to skąd problemy
    z byłymi kolegami - przecież złamali prawo!:P

    --
    Shrek