  • 1. Data: 2004-08-25 09:27:13
    Temat: JAK PRAWIDŁOWO NAPISAĆ ODWOŁANIE ???
    Od: Paweł<k...@o...pl>

    Chcę odwołać się od decyzji Sądu Grodzkiego. Jak to zrobić
    prawidłowo ? Do kogo zaadresować, gdzie dostarczyć, czego domagać
    się w odwołaniu ?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-08-25 10:19:19
    Temat: Re: JAK PRAWIDŁOWO NAPISAĆ ODWOŁANIE ???
    Od: "as" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę odwołać się od decyzji Sądu Grodzkiego. Jak to zrobić
    > prawidłowo ? Do kogo zaadresować, gdzie dostarczyć, czego domagać
    > się w odwołaniu ?

    pobierz w Sadzie lub ze stron internetowych druk SP - sprzeciw od wyroku
    zaocznego itd. wypelnij, wyslij oczywiscie listem poleconym lub zanies
    (zarzadaj potwierdzenia odebrania) do Sadu Grodzkiego i to wszystko

    Pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2004-08-25 10:40:41
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    as wrote:
    > pobierz w Sadzie lub ze stron internetowych druk SP - sprzeciw od wyroku
    > zaocznego itd. wypelnij, wyslij oczywiscie listem poleconym lub zanies
    > (zarzadaj potwierdzenia odebrania) do Sadu Grodzkiego i to wszystko

    A dlaczego założyłeś że to sprawa cywilna?

    KG

  • 4. Data: 2004-08-25 12:12:45
    Od: "as" <a...@g...pl>

    > A dlaczego założyłeś że to sprawa cywilna?
    >
    > KG

    no tak, wiecej informacji pls
    Artur

  • 5. Data: 2004-08-25 12:20:45
    Od: Paweł<k...@o...pl>

    Wyrok zapadł w sprawie o niedopilnowanie zwierzęcia. Kobiety, z
    którymi spotkanie miałem na ulicy (i z ich psem oczywiście) zgłosiły to
    na komendzie, ja w trakcie przesłuchania na komisariacie nie
    zgodziłem się z zarzutem o niedopilnowanie, stąd sprawa trafiła do
    sądu grodzkiego, sąd uznał moją winę a ja się z tym nadal nie
    zgadzam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-08-25 12:24:51
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Paweł napisał(a):
> [...]
    > zgodziłem się z zarzutem o niedopilnowanie, stąd sprawa trafiła do
    > sądu grodzkiego, sąd uznał moją winę a ja się z tym nadal nie

    Kobiety miały psa, którego TY nie dopilnowałeś ??

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-08-25 14:22:17
    Od: Paweł<k...@o...pl>

    One miały swojego psa a ja swojego. One bez smyczy i kagańca. Ja
    na smyczy i dodatkowo zapiętego na uprzęży przy pasie. Zaden z
    psów biorących udział w zdarzeniu nie należał do ras niebezpiecznych.

    -> http://usenet.pomocprawna.info