  • 1. Data: 2004-08-25 10:06:26
    Temat: Alimenty - rodzice ojca
    Od: Kris <k...@p...fm>

    Witam!
    Mam male pytanko
    Jak moge wyegzekwować alimenty od ojca jesli komornik
    jest bezskuteczny? zmienic komornika? czy można
    egzekwować od dziadków?
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-08-25 17:49:30
    Temat: Re: Alimenty - rodzice ojca
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    > egzekwować od dziadków?
    > Pozdrowienia

    Ehh.... Co za dzieci.
    Może do pracy??

  • 3. Data: 2004-08-25 19:20:13
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jak moge wyegzekwować alimenty od ojca jesli komornik
    > jest bezskuteczny? zmienic komornika? czy można
    > egzekwować od dziadków?

    Mozesz ... co wiecej, dziadkowie moga pojsc nawet do wiezienia ;-) Byl
    juz taki przypadek. Ale lepiej bedzie jak sobie na to zapracujesz ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-08-26 06:23:56
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cgijg7$a09$1@inews.gazeta.pl...

    > Ehh.... Co za dzieci.
    > Może do pracy??

    Rozumiem, że jesteś za tym, żeby nieletnie dzieci, których ojcowie uchylają
    się od płacenia alimentów szły do pracy ??

    Monika

  • 5. Data: 2004-08-26 06:55:22
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    idiom napisał w news:cgjve0$8he$1@atlantis.news.tpi.pl :

    > Rozumiem, że jesteś za tym, żeby nieletnie dzieci, których ojcowie
    > uchylają się od płacenia alimentów szły do pracy ??

    W imieniu nieletnich dzieci działają rodzice. A twórca wątku wypowiadał się
    w swoim imieniu. Nie jest więc nieletni.
    O ssso chodzi ?

  • 6. Data: 2004-08-26 08:05:39
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    się
    > w swoim imieniu. Nie jest więc nieletni.

    Masz rację Jarku
    Po prostu założyłam (niesłusznie), że np. 16 letnie dziecko w ten sposób
    mogło sformułować swoje pytanie (choć przed sądem nie występuje samo)

    pozdrawiam

    Monika

  • 7. Data: 2004-08-27 13:21:52
    Od: Drwal <w...@o...tej>