  • 1. Data: 2002-07-06 08:48:42
    Temat: Internet a prawo :/
    Od: p...@t...pl

    Witam,

    Mam takie pytanie, chcialbym swiadczyc uslugi w internecie (np. prowadzic serwer i
    sprzedawac konta pocztowe). Chcialbym robic to leganie, tzn. placic podatki. Moge to
    robic jako osoba prywatna? Musze zakladac do tego specjalnie firme? Jakie oplaty sa z
    tym wszystkim zwiazane, aby robic to zgodnie z polskim prawem.

    Z gory dziekuje,

  • 2. Data: 2002-07-06 09:56:41
    Temat: Re: Internet a prawo :/
    Od: "Rogas" <r...@s...pl>

    p...@t...pl wrote:
> [...]
    > Musze zakladac do tego specjalnie firme? Jakie oplaty sa z tym
    > wszystkim zwiazane, aby robic to zgodnie z polskim prawem.

    Wiesz co ? Jak Twoje konta bede mialy taki sa poziom jak Twoje posty na
    grupe (bede wysylac maile 3 razy) to lepiej daj sobie spokoj :P

    ---
    pozdrawiam
    Rogas

  • 3. Data: 2002-07-06 11:43:01
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

> [...]
    podatki. Moge to robic jako osoba prywatna? Musze zakladac do tego
    specjalnie firme? Jakie oplaty sa z tym wszystkim zwiazane, aby robic to

    ----
    Mozesz zrobic to jako osoba fizyczna. Zarejestrujesz po prostu dzialanosc
    gospodarcza w urzedzie gminy. Co dalej to znajdziesz np. na stronach hogi.
    Mozna tez kupic poradniki jak rozpoczac dzialalnosc godpodarcza.

    Pozdro
    MAX

  • 4. Data: 2002-07-06 20:46:53
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gospodarcza w urzedzie gminy. Co dalej to znajdziesz np. na stronach hogi.
    > Mozna tez kupic poradniki jak rozpoczac dzialalnosc godpodarcza.

    Najlepiej od razu 3 działalności gospodarcze.

  • 5. Data: 2002-07-06 20:54:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "Rogas" <r...@s...pl> wrote in

    > p...@t...pl wrote:

    > Wiesz co ? Jak Twoje konta bede mialy taki sa poziom jak Twoje posty na
    > grupe (bede wysylac maile 3 razy) to lepiej daj sobie spokoj :P

    o nie zawijaniu wierszy nie mówiąc... ;)

    --
    Rafał 'Raf256' Maj

  • 6. Data: 2002-07-07 13:46:02
    Od: "Adam Mikuta" <a...@p...onet.pl>

    > o nie zawijaniu wierszy nie mówiąc... ;)

    no tak ale i tak mogli byscie odpowiedziec bo innych tez to interesuje ;)

    Adam

  • 7. Data: 2002-07-07 20:04:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (6 Jul 2002 08:48:42 GMT), p...@t...pl
    był(a) napisał(a):

> [...]
    tym wszystkim zwiazane, aby robic to zgodnie z polskim prawem.

    Obrzydliwe niestety...
    Same opłaty na starcie + comiesieczny haracz dla ZUSu + podatki od
    zysków + prowadzenie księgowości (możesz sam, ale to też koszt --
    koszt nabycia wiedzy jak!) + utrzymanie konta firmowego (w 99% płatne)

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)