  • 1. Data: 2002-07-05 18:52:05
    Temat: Informatyk karany za wykroczenie - ?
    Od: Tomasz Misiak <t...@u...com>

    Byłem karany za niedopełnienie obowiązku meldunkowego.
    Jest to wykroczenie. Czy uzyskam zaświadczenie o tym że nie byłem karany
    za przestępstwa ? Jest to dla mnie duży problem gdyż zamierzam ubiegać
    się o wizę H-1B do USA.

  • 2. Data: 2002-07-05 18:56:17
    Temat: Re: Informatyk karany za wykroczenie - ?
    Od: "Piotr Knapik" <p...@b...com.pl>

    Uzyskasz że nie byłeś karany- to było wykroczenie z k. wykroczeń a rejestr
    dotyczy kodeksu karnego

  • 3. Data: 2002-07-05 19:42:29
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > Jest to wykroczenie. Czy uzyskam zaświadczenie o tym że nie byłem karany
    > za przestępstwa ? Jest to dla mnie duży problem gdyż zamierzam ubiegać

    To za to jeszcze karzą???

    (tylko nie cytujecie ustawy - to znam, pytam o praktykę)

    BaLab

  • 4. Data: 2002-07-05 20:47:02
    Od: Tomasz Misiak <t...@u...com>

    Piotr Knapik wrote:

    > Uzyskasz że nie byłeś karany- to było wykroczenie z k. wykroczeń a rejestr
    > dotyczy kodeksu karnego
    > Użytkownik "Tomasz Misiak" <t...@u...com> napisał w wiadomości

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

  • 5. Data: 2002-07-05 21:39:43
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tomasz Misiak" <t...@u...com> napisał w wiadomości
    >
    > To za to jeszcze karzą???
    >
    > (tylko nie cytujecie ustawy - to znam, pytam o praktykę)
    >
    > BaLab

    Karzą, bo nadal jest to wykroczenie.
    Zdarzają się "uczynni", którzy składają w takich sprawach donosy na
    sąsiadów, a nawet rodzinę (np. spór o mieszkanie), a organy ścigania nie
    mogą odpowiedzieć, żeby nie zawracać im głowy duperelami.

  • 6. Data: 2002-07-05 22:28:55
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Jul 2002, Tomasz Misiak wrote:

    >+ Byłem karany za niedopełnienie obowiązku meldunkowego.

    Napisz jak to zrobiłeś, bo na grupie na ogół panuje
    opinia że "za to nie karzą" :)
    Coś związane z wojskiem ?

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2002-07-06 07:55:38
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "Tomasz Misiak" <t...@u...com> wrote in message
> [...]
    > Jest to wykroczenie. Czy uzyskam zaświadczenie o tym że nie byłem karany
    > za przestępstwa ? Jest to dla mnie duży problem gdyż zamierzam ubiegać

    Na pewno twoje wyksztalcenie mialo zwiazek z ta kara :)))))

    Walker

  • 8. Data: 2002-07-06 10:42:31
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message
    anpol.com.pl...

    > Napisz jak to zrobiłeś, bo na grupie na ogół panuje
    > opinia że "za to nie karzą" :)

    Jedyne przypadki ukarania, jakie znam, to robienie awantur sąsiadom
    najętego lokalu a także przyjmowanie Ukraińców do pracy na czarno.

    Był po prostu sposób na pozbycie się niechcianych lokatorów (skuteczny,
    jeżeli nie znają swoich praw)

    Pozd
    MAX

  • 9. Data: 2002-07-08 20:52:18
    Od: Tomasz Misiak <t...@u...com>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > Napisz jak to zrobiłeś, bo na grupie na ogół panuje
    > opinia że "za to nie karzą" :)
    > Coś związane z wojskiem ?
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    * Tak :)