  • 11. Data: 2011-07-11 17:04:08
    Temat: Re: Ilu niewinnych ludzi przebywa w Polsce w zakładach karnych?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-11 15:02, Ghost pisze:

    > Pytanie jest bez sensu bo odpowiedz powinna brzmiec zero -
    > chyba, ze rzeczywiscie, gdzies kogos zamykaja bez prawomocnego
    > wyroku.

    Zamykają. W izbach wytrzeźwień.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 12. Data: 2011-07-11 19:12:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Zamykają. W izbach wytrzeźwień.

    Podobno tylko tych, którzy są wyplacalni. Inaczej im się nie opłaca.

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-07-11 19:58:34
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > owszem mógł
    >
    > a teraz przeczytaj pytanie jakie zadałeś w temacie, przypomnij sobie lekcje
    polskiego i napisz jaki tam jest czas, oraz jaki tam
    > powinien być czas, aby twoje pytanie miało sens :)

    A Ty zapoznaj się ze znaczeniem terminu "ekstrapolacja".
    ;-)

    Piotr (inny; nie założyciel wątku)

  • 14. Data: 2011-07-11 21:55:56
    Od: "Jacek S." <o...@f...cy>

    W dniu 2011-07-11 21:12, Animka pisze:

    > Podobno tylko tych, którzy są wyplacalni. Inaczej im się nie opłaca.

    Bardzo wszystkich przepraszam. Ale jak zwykle Animka pierdolisz bzdury...

    --
    Jacek S.

  • 15. Data: 2011-07-11 23:02:02
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-11 23:55, Jacek S. pisze:

    > Bardzo wszystkich przepraszam. Ale jak zwykle Animka pierdolisz bzdury...

    Widziałam na własne oczy jak policjant (dzielnicowy) obrabial, tzn kazał
    pokazywać kieszenie pijaczkowi wyrzuconemu z baru. Ten nie miał nic to
    go odprowadził trochę dalej i zostawił pijanego na pastwę losu :D

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-07-12 02:02:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-12 01:02, Animka pisze:

> [...]
    > tzn kazał pokazywać kieszenie pijaczkowi wyrzuconemu z baru. Ten
    > nie miał nic to go odprowadził trochę dalej i zostawił pijanego

    Jednak pierdolisz. Albo ciebie ojciec pierdolił za młodu. Obie
    wersja równie prawdopodobne.

    Jako studenta bez zarobków 2 razy pozbawiono mnie wolności bez
    wyroku, tzn w izbie.

  • 17. Data: 2011-07-12 22:36:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Jednak pierdolisz. Albo ciebie ojciec pierdolił za młodu. Obie wersja
    > równie prawdopodobne.
    >
    > Jako studenta bez zarobków 2 razy pozbawiono mnie wolności bez wyroku,
    > tzn w izbie.

    Może nieobyczajnie się zachowywałeś oprócz upicia się, może byłeś
    niebezpieczny dla otoczenia.

    --
    animka

  • 18. Data: 2011-07-12 23:32:55
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-13 00:36, Animka pisze:

    > Może nieobyczajnie się zachowywałeś oprócz upicia się, może
    > byłeś niebezpieczny dla otoczenia.

    Byłem potulny jak baranek, w towarzystwie trzeźwych osób, które
    gwarantowały, że zapewnią mi bezpieczeństwo, a dokładnie odwiozą
    do domu.

    Milicja "nie wyraziła" zgody, stwierdziła " że jestem wyjątkowo
    agresywny " odwiozła na izbę, zajebała z portfela 500 PLN ...

    Prokurator umorzył śledztwo, etc. Krótko mówiąc - usadzono mnie
    bez wyroku.

  • 19. Data: 2011-07-13 00:02:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > Milicja "nie wyraziła" zgody, stwierdziła " że jestem wyjątkowo
    > agresywny " odwiozła na izbę, zajebała z portfela 500 PLN ...

    No widzisz. Wywęszyli u Ciebie pieniądze, albo knuli sobie, że rodzice
    za Ciebie zapłacą mandat. A o kradzieżach w izbach wytrzeźwień to sporo
    artykułów juz było.
    Było nawet kiedyś głośno o kierowcy karetki pogotowia ratunkowego, który
    ukradł portfel pijanemu. Ten pijany jednak coś niecoś kojarzył i go
    zaskarżył.

    > Prokurator umorzył śledztwo, etc. Krótko mówiąc - usadzono mnie bez wyroku.

    Prokuratora trzyma sztamę z policją.

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-07-13 06:10:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rafał "SP" Gil napisa?(a):

    > Milicja "nie wyraziła" zgody, stwierdziła " że jestem wyjątkowo
    > agresywny " odwiozła na izbę, zajebała z portfela 500 PLN ...

    Czasem, kiedy czytam co na prw wypisujesz - szczegolnie jak jestes
    wciety, to tez mam takie odczucia ;P Moze jestem podswiadomie ukrytym
    milicjantem? ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/