  • 1. Data: 2005-04-11 11:18:06
    Temat: Ile wczesniej z wnioskiem na wychowawczy?
    Od: "Ania.S." <n...@w...pl>

    Ile wczesniej nalezy sie zwrocic do firmy z wnioskiem o urlop wychowawczy?
    Czy firma musi sie zgodzic na jego udzielenie?
    Czy jest on platny?

    Ania

  • 2. Data: 2005-04-11 13:38:04
    Temat: Re: Ile wczesniej z wnioskiem na wychowawczy?
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Ania.S.napisała
    > Ile wczesniej nalezy sie zwrocic do firmy z wnioskiem o urlop
    > wychowawczy?

    Cos mi sie kolacze, ze 2 tygodnie, a w kodeksie pracy juz chyba ze 4
    razy przeczytalam o wychowawczym i nie widze tej informacji.

    > Czy firma musi sie zgodzic na jego udzielenie?

    No raczej musi.

    > Czy jest on platny?

    http://www.infoobywatel.gov.pl/psu/3_8/3_3_1/3_3_2/

    pozdrawiam