  • 11. Data: 2003-02-25 00:16:41
    Temat: Re: Ile można dostać za czytanie cudzych listów?
    Od: d...@o...pl

    > A jak ma 17 lat to moge? :->

    Bez ograniczeń ;-)))

    Pzdr
    Darek

  • 12. Data: 2003-02-25 00:25:02
    Od: d...@o...pl

    > E tam. Jak kolo ma 20 lat a panna 17? Sam kiedys tak miałem. Pedofilia?

    Podziel się wrażeniami dla celów szerszego merytorycznego poznania
    zagadnienia :-)

    Pzdr
    Darek

  • 13. Data: 2003-02-25 09:38:02
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    <d...@o...pl> wrote in message

    > Podziel się wrażeniami dla celów szerszego merytorycznego poznania
    > zagadnienia :-)

    Niewiele juz pamiętam, tak dawno to było ;-)

    Ale bardzo pozytywnie - te jędrne, młode XXXX i śliczne XXXX . Ufff.... Idę
    zaraz postac troche pod jakimś liceum, przypomnieć sobie te stare dobre
    czasy. Tylko gdzie podziała się moja laska... ( drewniana, zboczeńcy,
    drewniana do podpierania! ) ;-)))

    Depi.

  • 14. Data: 2003-02-25 12:05:20
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > zaraz postac troche pod jakimś liceum, przypomnieć sobie te stare dobre
    > czasy. Tylko gdzie podziała się moja laska... ( drewniana, zboczeńcy,

    W odróznieniu od poprzednich Twoich wypowiedzi z powyższą zgadzam się
    całkowicie :-)))

    Pzdr
    Darek

  • 15. Data: 2003-02-25 18:02:46
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "NKG" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ona nie jest jeszcze pełnoletnia, ale ja tak.
    >
    > Chcę to wiedzieć, tak dla postraszenia na wszelki wypadek :))))

    Kup jej komórkę

  • 16. Data: 2003-02-25 18:54:38
    Od: "NKG" <n...@a...pl>

    cze

    > hehe :> zalezy,ktora strona bierze i za co (a alimenty ? :P)

    alimenty - przyjemność taty rozłożona na raty :)

    --
    Pozdro
    NKG

  • 17. Data: 2003-02-26 10:03:50
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    <d...@o...pl> wrote in message
    Pedofilia?

    > W odróznieniu od poprzednich Twoich wypowiedzi z powyższą zgadzam się
    > całkowicie :-)))

    Ach? Dalej zatwardziały? To masz: Konwecja Praw Dziecka ONZ ( obowiązujące w
    Polsce prawo! )-

    Art. 16

    1. Żadne dziecko nie będzie podlegało arbitralnej lub bezprawnej ingerencji
    w sferę jego życia prywatnego, rodzinnego lub domowego czy w korespondencję
    ani bezprawnym zamachom na jego honor i reputację.
    2. Dziecko ma prawo do ochrony prawnej przeciwko tego rodzaju ingerencji lub
    zamachom.

    No i co Ty na to?

    Depi.

  • 18. Data: 2003-02-26 10:21:58
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > ani bezprawnym zamachom na jego honor i reputację.
    > 2. Dziecko ma prawo do ochrony prawnej przeciwko tego rodzaju ingerencji lub

    IMHO ingerencja rodziców w taką korespondencję nie jest bezprawna. Wręcz
    przeciwnie- świadczy o starannym i sumiennym wykonywaniem władzy rodzicielskiej
    i trosce o dobro dziecka :-)

    Z kro:
    Art. 92 Dziecko pozostaje aż do pełnoletności pod władzą rodzicielską.
    Art. 95 § 1 Władza rodzicielska obejmuje w szczególności obowiązek i prawo
    rodziców do wykonywania pieczy nad osobą i majątkiem dziecka oraz do wychowania
    dziecka.
    § 2 Dziecko pozostające pod władzą rodzicielską winno rodzicom posłuszeństwo.
    § 3 Władza rodzicielska powinna być wykonywana tak, jak tego wymaga dobro
    dziecka i interes społeczny.

    I co Ty na to? ;-)

    Pzdr
    Darek

  • 19. Data: 2003-02-26 21:05:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Feb 2003 d...@o...pl wrote:
    [...ktoś...]
> [...]
    >+ Art. 95 § 1 Władza rodzicielska obejmuje w szczególności obowiązek i prawo

    Abstrahując od własnej opinii jak *powinno być* - to wg zasad
    ogólnie stosowanych jedno i drugie jest w .pl prawem. *Ale*
    jeśli można dopatrzeć się sprzeczności w zapisach (a w trybie
    w których chcesz to zaprezentować - chyba można :)) to w myśl
    prawa międzynarodowego (ale *nie* Konstytucji !) polska ustawa
    powinna być dostosowana tak aby sprzeczność nie występowała.
    Umowy m-n AFAIK mają pierwszeństwo :)
    I skoro *mają*, (np. nad polskim prawem podatkowym) - to...

    Jeszcze:
    Zauważ że tam jest "arbitralnej LUB bezprawnej", a nie
    "I bezprawnej" - sama "prawność" to za mało.
    Ustawodawca widocznie założył że w takim układzie "prawność"
    i "arbitralność" musi określić sąd :[

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2003-02-26 22:43:14
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    jan.zabrze.pl...
    > On Wed, 26 Feb 2003 d...@o...pl wrote:
    > [...]
    Ja to sie tylko skromnie podpisze pod Gotfrydem, dodając może, że nie można
    uznać, że kontrola korespondencji jest automatycznie dla dobra dziecka. Poza
    tym zapomnieliśmy trochę, że w tej sytuacji naruszana jest też tajemnica
    korespondencji tej drugiej osoby ( nadawcy) do czego rodzice już na 100% nie
    maja żadnego prawa.

    Depi.