  • 1. Data: 2003-02-23 13:36:26
    Temat: Budowanie.
    Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl>

    Mój ojciec dostał dwa lata temu pozwolenie na budowę garażu przy domu.Garaż
    wybudował w na jesieni a na wiosnę następnego roku zmarł.Garaż stoi
    wybudowany ale nie jest to nigdzie zgłoszone.Gdzie powinienem to zgłosić ?
    Wiem że jak ojciec jeszcze żył to mówił że powinno się to teraz nanieść na
    mapę.Ale tak się to odkładało do wiosny bo podobno to trochę kosztuje.

    Co teraz powinienem zrobić ?
    Gdzie zgłosić ?

  • 2. Data: 2003-02-23 16:09:54
    Temat: Re: Budowanie.
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Konrad M." <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiem że jak ojciec jeszcze żył to mówił że powinno się to teraz nanieść na
    > mapę.Ale tak się to odkładało do wiosny bo podobno to trochę kosztuje.

    najlepiej zapytaj się w tym organie, który wydał pozwolenie na budowę.

    --

    JarekM
    -----------------------------

  • 3. Data: 2003-02-26 11:02:32
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> wrote in message
    03.jasien.net...

    > Użytkownik "Konrad M." <d...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > domu.Garaż

    > najlepiej zapytaj się w tym organie, który wydał pozwolenie na budowę.

    Jest taka "fucha" - kierownik budowy...
    On ma prowadzic dziennik budowy i on TEZ wie...

    Boguslaw