  • 1. Data: 2004-07-14 16:10:17
    Temat: Ile czasu na odpowiedz na oficjalne pismo?
    Od: abba <a...@o...pl>

    Witam!

    Zlozylem oficjalne pismo do szkoly i czekam na odpowiedz. Juz z miesiac... Ile czasu
    ma szkola na takowa?

    Ewentualnie jak mnie oleje i nic nie przysle to co moge z tym zrobic (mam
    potwierdzenie z pieczatka, data podpisem- kobiety z dziekanatu.)

    abba

  • 2. Data: 2004-07-14 16:26:26
    Temat: Re: Ile czasu na odpowiedz na oficjalne pismo?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "abba" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ewentualnie jak mnie oleje i nic nie przysle to co moge z tym zrobic (mam
    potwierdzenie z pieczatka, data podpisem- kobiety z dziekanatu.)

    To nie jest nigdzie unormowane z tego co wiem. Jedyny termin, jaki jest, to
    kodeksie postępowania administracyjnego. Tam napisano: niezwłocznie, nie
    dłużej niż miesięcy, wyjątkowo dwa. No ale KPA raczej tu zastosowania mieć
    nie będzie.

    Jeśli nie dostaniesz odpowiedzi, to zostaje Ci pismo do rektora z prośbą o
    interwencję.

  • 3. Data: 2004-07-14 17:57:57
    Od: abba <a...@o...pl>

    On Wed, 14 Jul 2004 18:26:26 +0200
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > nie będzie.
    >
    > Jeśli nie dostaniesz odpowiedzi, to zostaje Ci pismo do rektora z prośbą o

    hmmmm..... ale jaja- czyli moga mnie ignorowac tak dlugo jak im sie to podoba......

    dramat - to mam problem....

    pozdro

  • 4. Data: 2004-07-14 18:48:50
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "abba" napisał w wiadomości:

    > hmmmm..... ale jaja- czyli moga mnie ignorowac tak dlugo jak im sie to
    podoba......

    > dramat - to mam problem....

    Jesli w ciagu miesiaca nie dostaniesz odpowiedzi, mozesz wystapic do
    organu wyzszego rzedu ze skarga na bezczynnosc.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 5. Data: 2004-07-14 18:54:18
    Od: abba <a...@o...pl>

    On Wed, 14 Jul 2004 20:48:50 +0200
    "treneros" <t...@p...onet.pl> wrote:

    > podoba......

    > Jesli w ciagu miesiaca nie dostaniesz odpowiedzi, mozesz wystapic do
    > organu wyzszego rzedu ze skarga na bezczynnosc.

    A w tym przypadku kto jest organem wyzszego rzedu?
    (pismo skladalem w dziekanacie...)

    thx - abba

  • 6. Data: 2004-07-14 20:47:00
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    abba wrote:
    > A w tym przypadku kto jest organem wyzszego rzedu?
    > (pismo skladalem w dziekanacie...)

    rektor?

    KG

  • 7. Data: 2004-07-14 21:16:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    "treneros" <t...@p...onet.pl> wrote:

    A w tym przypadku kto jest organem wyzszego rzedu?
    (pismo skladalem w dziekanacie...)

    Jeśli było do dziekana to właśnie rektor. Z tym, że jestem ciekaw z czego ów
    miesiąc wynika. Bo ja się nie spotkałem z określeniem terminu.

  • 8. Data: 2004-07-14 21:36:14
    Od: abba <a...@o...pl>

    On Wed, 14 Jul 2004 22:47:00 +0200
    kam <X#k...@w...pl.#X> wrote: