  • 1. Data: 2004-07-14 14:57:31
    Temat: dział spadku
    Od: "j." <j...@p...onet.pl>

    Dział spadku

    Witam,
    Sprawa wygląda następująco:
    Osoby X i Y dziedziczą po 50% po zmarłej osobie Z- tak ustalił sąd.
    Teraz X i Y chcą podzielić spadek według zasady ja biorę to Ty tamto.
    Czy wystarczy że pójdą do notariusza i spiszą umowę co kto bierze z masy
    spadkowej, a nieuregulowane kwestie zostaną pisemnie później rozwiązane ? jak
    ma wyglądać taka umowa- ma ktoś jakiś wzór ?
    Najważniejsza jest sprawa udziałów w spółce zoo , które X chce dać Y tak żeby
    taką zmianę szybko zarejestrować w KRS- czy do tego potrezbne jest coś poza ta
    umową notarialną ?

    jurek

  • 2. Data: 2004-07-15 09:14:25
    Temat: Re: dział spadku
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    j. pisze:

> [...]
    > Osoby X i Y dziedziczą po 50% po zmarłej osobie Z- tak ustalił sąd.
    > Teraz X i Y chcą podzielić spadek według zasady ja biorę to Ty tamto.

    Tak..

> [...]
    > Najważniejsza jest sprawa udziałów w spółce zoo , które X chce dać Y tak
    > żeby taką zmianę szybko zarejestrować w KRS- czy do tego potrezbne jest

    Bez notariusza i tak sie ne obejdzie...
    A notariusz wie lepiej....i zrobi co trzeba..

    Boguslaw