  • 1. Data: 2003-11-10 08:17:28
    Temat: Ile czasu na odpowiedź? Sprawa przetargu.
    Od: "Sławomir Piwowarczyk" <x...@p...onet.pl>

    Z firmy organizującej przetarg otrzymałem dokument informujący że nie
    wygrałem przetargu
    ile dni wynosi ustawowo termin dotyczący odwołań od decyzji urzędów
    i jak są one liczone (święta itp.),
    na dokumencie nic nie jest napisane ad. terminu odpowiedzi

    pozdrawiam
    Sławomir Piwowarczyk

  • 2. Data: 2003-11-10 13:42:50
    Temat: Re: Ile czasu na odpowiedź? Sprawa przetargu.
    Od: "muszi" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Piwowarczyk" <x...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bonhhf$c9r$1@news.onet.pl...
> [...]
    > i jak są one liczone (święta itp.),
    > na dokumencie nic nie jest napisane ad. terminu odpowiedzi

    Rozumiem , że mowa o przetargu publicznym prowadzonym przeprowadzonym na
    podstawie ustawy o zamówieniach publicznych z dnia 10 czerwca 1994r.

    1. Zgodnie z art. 80 ustawy wobec czynności podjętych przez zamawiającego w
    toku postępowania o zamówienie publiczne dostawca lub wykonawca może złożyć
    umotywowany pisemny protest do zamawiającego.
    Protest można wnieść w ciągu 7 dni od dnia, w którym dostawca lub wykonawca
    powziął wiadomośc stanowiących podstawę wniesienie protestu. Wniesienie
    protestu możliwe jest tylko przed zawarciem umowy w przedmiotowej sprawie.

    2. liczy sie dni kalendarzowe, i protest musi znaleźć się u zamawiającego w
    7 dniu . Jesli zostanie wysłany poczta i poczta dostarczy go po upływie
    tych 7 dni to traktowane jet to jak niedochowanie terminu. Nie wystarczy
    więc wysłanie 7 dnia.
    np. jesli decyzje zamawiającego o wyborze oferty dostałeś 07.11 to protest
    mozesz wnieśc skutecznie do 14.11 włącznie. jesli poczta dostarczy protest
    np 15.11 to nie dochowałeś terminu.

    Pozdrawiam Marcin M.