  • 1. Data: 2005-04-13 06:09:42
    Temat: Idea a zrywanie umowy...
    Od: "Sebastian" <s...@S...pl>

    Witam serdecznie!

    Babcia, mojej dziewczyny posiadała tel. w Ideii. Już dawno skończyła się
    umowa, ale nie była przedłużona. Rachunki oczywiscie przychodzą i były
    opłacane do czasu. Babcia niestety zmarła, zadzwoniłem więc do Ideii i
    oznajmiłem im o wszystkim, poprosiłem też o wyłączenie telefonu. Kobieta
    powiedziała, że nic nie może zrobić, muszę udać się do salonu Ideii.
    Poszedłem więc, niestety nie mogłem doszukać się aktu zgonu. Jako, że mogą
    wypisać mi go jedynie 300 km od Wrocławia to poprosiłem przynajmniej kobietę
    aby od tego miesiąca nie przychodziły już rachunki i tel. został wyłączony.
    Niestety rachunki jak przychodziły tak przychodzą a telefon nie został
    wyłączony. Co powinniśmy teraz zrobić, czy te rachunki (sam abonament)
    trzeba opłacić ? Nie długo dostanę akt zgonu a co za tym idzie przejdę się
    do Idei więc chciałbym wiedzieć jak się zachować gdy będą mnie zmszali do
    zapłaty.

    pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2005-04-13 06:55:47
    Temat: Re: Idea a zrywanie umowy...
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Viking napisał(a):
    > telefon byl pisany na babcie? jak tak to olej sprawe i dzwon z tego fona ile
    > wlezie.

    tak?
    a kto zapłaci?

    KG

  • 3. Data: 2005-04-13 07:00:21
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2005 09:00:24 +0200, Viking naskrobał(a):

    > kobietę
    > wyłączony.
    >
    > telefon byl pisany na babcie? jak tak to olej sprawe i dzwon z tego fona ile
    > wlezie.

    no jasne - a potem jak przejmie spadek od babki to się będzie dymał z
    tytułem egzekucyjnym :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2005-04-13 07:00:24
    Od: "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl>

  • 5. Data: 2005-04-13 07:05:15
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > a kto zapłaci?

    Byc moze spadkobiercy ... wszystko zalezy od tego, czy znaja prawo ;)

  • 6. Data: 2005-04-13 08:25:04
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    kam napisał(a):

    > tak?
    > a kto zapłaci?
    >
    > KG

    spadkobiercy - tak jak pisal przedmowca.
    lub nikt - zalezy jak zagrasz, Ty jestes czysty prosiles o wylaczenie
    telefonu.

  • 7. Data: 2005-04-13 10:29:12
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > do Idei więc chciałbym wiedzieć jak się zachować gdy będą mnie zmszali do

    Jeśli nie korzystasz z telefonu (nie wykonujesz ani nie odbierasz żadnych
    rozmów) to rachunków z samym abonamentem nie musisz płacić.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 8. Data: 2005-04-13 10:37:25
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Sebastian napisał(a):

    > pozdrawiam serdecznie

    Podaj IDEI nowy adres korespondencyjny do babci ... Możesz adres
    zmienić pod *22 :>

    Wskaż cmentarz, i niech wysyłają tam rachunki do opłacenia ... a
    co :) Wolno ci ... Nie korzystaj z aparatu ;) Abonament niech
    babcia płaci, jak się jej komówrki zachciało :>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 9. Data: 2005-04-13 10:51:12
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Wskaż cmentarz, i niech wysyłają tam rachunki do opłacenia ... a co :)
    > Wolno ci ... Nie korzystaj z aparatu ;) Abonament niech babcia płaci, jak
    > się jej komówrki zachciało :>

    Można też odsyłać listy z dopiskiem "abonent nadal nie żyje" :P

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 10. Data: 2005-04-13 15:21:23
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 13 Apr 2005 09:00:24 +0200, Viking naskrobał(a):
    > no jasne - a potem jak przejmie spadek od babki to się będzie dymał z
    > tytułem egzekucyjnym :D

    To chyba zależąy, czy spadek będzie przejęty "wprost" czy "z dobrodziejstwem
    inwentarza".
    Nie pamiętam w której wersji, ale chyba w tej drugiej długi nie przechodzą.
    Poza tym z tego co wiem tego typu Umowa (nawet jakby numer był na okresie
    lojalnościowym) ulega automatycznemu rozwiązaniu bez jakichkolwiek
    konsekwencji z tym, że faktycznie nie wiem kto i jak szybko powinien
    dostarczyć akt zgonu.
    Na mój gust nikt nie musi tych rachunków płacić, ale faktycznie lepiej nie
    dzwonić z niego. Odbierać rozmowy możesz.

    --
    --==<< Scottos >>==--