    From: "Sebastian" <s...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Idea a zrywanie umowy...
    Date: Wed, 13 Apr 2005 08:09:42 +0200

    Witam serdecznie!

    Babcia, mojej dziewczyny posiadała tel. w Ideii. Już dawno skończyła się
    umowa, ale nie była przedłużona. Rachunki oczywiscie przychodzą i były
    opłacane do czasu. Babcia niestety zmarła, zadzwoniłem więc do Ideii i
    oznajmiłem im o wszystkim, poprosiłem też o wyłączenie telefonu. Kobieta
    powiedziała, że nic nie może zrobić, muszę udać się do salonu Ideii.
    Poszedłem więc, niestety nie mogłem doszukać się aktu zgonu. Jako, że mogą
    wypisać mi go jedynie 300 km od Wrocławia to poprosiłem przynajmniej kobietę
    aby od tego miesiąca nie przychodziły już rachunki i tel. został wyłączony.
    Niestety rachunki jak przychodziły tak przychodzą a telefon nie został
    wyłączony. Co powinniśmy teraz zrobić, czy te rachunki (sam abonament)
    trzeba opłacić ? Nie długo dostanę akt zgonu a co za tym idzie przejdę się
    do Idei więc chciałbym wiedzieć jak się zachować gdy będą mnie zmszali do
    zapłaty.

    pozdrawiam serdecznie