  • 1. Data: 2007-03-12 19:31:25
    Temat: Historia ubezpieczenia OC
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    od roku nie umiem się doprosić Uniqi o wydanie takiego zaświadczenia. Chcę
    zmienić ubezpieczyciela i se ne da, bo Uniqa odmawia. Odmawia nie wprost,
    bo ignorując moje prośby. Telefonicznie mówią, że prośba pisemna ma być. A
    pisemne ignorują. Co robić?

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 2. Data: 2007-03-12 21:21:44
    Temat: Re: Historia ubezpieczenia OC
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > bo ignorując moje prośby. Telefonicznie mówią, że prośba pisemna ma być. A
    Masz potwiedzenia zlozenia pisma z prosba/zadaniem wydania tego
    zaswiadczenia?
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-13 18:19:35
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > bo ignorując moje prośby. Telefonicznie mówią, że prośba pisemna ma być. A
    pisz do rzecznika ubezpieczonych, dolacz poswiadczone przez Ciebie ksero
    pism ktore im skladales i nie dostales odpowiedzi.
    I czekaj na reakcje
    Adam