  • 1. Data: 2007-03-12 19:58:57
    Temat: co wybrać ? - długawe
    Od: "jaro" <j...@o...pl>

    Witam
    Mam taki dylemat:
    Niedawno na łamach jednego z forum napisałem ogłoszenie o sprzedaży laptopa,
    zgłosił się chętny, uzgodniliśmy cenę i datę wysłania. Zgodnie z umową
    wysłałem laptopa płacąc za przesyłkę. Uzgodniłem z kupującym że zapłaci za
    laptopa + koszty wysyłki. Kupujący przez 3 tygodnie nie odebrał przesyłki
    nie odpowiada na "mejla", telefonu nie odbiera. Laptop wrócił do mnie.
    Jestem "do tyłu" z pieniędzmi. Nie jest to duża kwota, i oczywiście nie o
    pieniądze mi chodzi a o zwykłą przyzwoitość. Nikt nie lubi jak go ktoś robi
    w konia.
    Wiem że facet nie jest dzieciakiem, ma 38 lat, prowadzi działalność
    gospodarczą, ma żonę, dzieciaka. Gdy laptop wrócił zacząłem szukać człowieka
    w sieci i okazuje się że na allegro ma zablokowane konto bo ludzie wysłali
    mu pieniądze a on im nie wysyłał towaru.
    Zaten mam dwie opcje:
    1.
    Doszedłem do wniosku że jeśli nikt nie będzie reagował facet nadal będzie
    nacinał ludzi. Ponieważ potrafię budować strony www, wymyśliłem że zrobię mu
    stronę z jego danymi i opiszę "swoją przygodę" jako przestrogę dla innych.
    Mogę stronę wypozycjonować tak aby google pokazywały na pierwszej stronie
    wynik wyszukiwania z imienia i nazwiska tej osoby. Mogę również na forach
    przypominać mu że jest nieodpowiedzialny, opisać na pl. pregierz, itp..
    Dlatego zwracam się z pytaniem czy to jest zgodne z obowiązującymi
    przepisami?
    2.
    Olać temat, ja znam go z imienia i nazwiska i mnie już nie oszuka a inni
    niech się martwią sami.

    pozdrawiam