  • 41. Data: 2010-01-26 23:30:00
    Temat: Re: Handel wierzytelnościami - dziwna sprawa
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomy M. wrote:
    > Dzięki serdeczne za wszystkie odpowiedzi.
    > pl.soc.prawo to naprawdę zacna grupa :-)
    >
    > Myślę że na tym etapie nie będę jeszcze zatrudniał
    > prawnika,Jakieś tam pozwy i wnioski dowodowe już
    > nieraz pisałem, w sądzie też występowałem
    > wielokrotnie więc chyba dam sobie radę i Sąd
    > uzna za zasadne moje wniesienie zarzutu do nz.

    po twoich pytaniach na grupie sądzę, że sąd to ty tylko z zewnątrz
    oglądałeś.

  • 42. Data: 2010-01-26 23:30:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Tylko ten jeden.

    o ile napisze jeszcze o innych.

  • 43. Data: 2010-01-26 23:49:20
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > po twoich pytaniach na grupie sądzę, że sąd to ty tylko z zewnątrz
    > oglądałeś.

    Osobiste wycieczki zostaw sobie dla kolegów, gówniarzu.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 44. Data: 2010-01-27 01:02:02
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-01-26 17:54, Johnson pisze:

    > Sprzeciw nie przysługuje :)

    A jak już nakazówka (fantazjuję) na 450 000 PLN, to "ten
    sprzeciw" boli ;)

    6008

  • 45. Data: 2010-01-27 01:04:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomy M. wrote:

    > Osobiste wycieczki zostaw sobie dla kolegów, gówniarzu.

    uderz w stół, a nożyce się odezwą.
    Jakbyś był kiedykolwiek w sądzie, to byś nie zadawał takich infantylnych
    pytań.

  • 46. Data: 2010-01-27 05:53:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    opłata od zarzutów = ((wps * 5%) /4)*3 zaokrąglić w górę

    --
    @2009 Johnson

  • 47. Data: 2010-01-27 06:58:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > A jak już nakazówka (fantazjuję) na 450 000 PLN, to "ten sprzeciw" boli ;)

    Przy sensownych zarzutach i ujawnieniu swojej sytuacji majątkowej sąd
    pewnie by zwolnił z kosztów.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2010-01-27 10:41:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > To zapewne skutek czytania "mądrych" rad z internetu dotyczących "firm
    > windykacyjnych" ?

    Dyskusja z firma windykacyjna sprowadzalaby sie zapewne do coraz bardziej
    chamskich odzywek z ich strony, ze maja umowe maja podpis i w zwiazku z tym
    wszystko maja gleboko. Zaplacic musi.

    Przerabialem to z rzekomym zadluzeniem na 1000 zl z groszami wobec Tele2 -
    sprawa byla opisywana na grupie.
    Zadne argumenty do nich nie przemawialy, ze reklamacja wobec braku
    odpowiedzi zostala uznana itp. Mieli fakture, mieli ze nei zaplacone i ja
    mialem niby zaplacic. I byly coraz bardziej chamskie i bezczelne telefony.
    Dopiero po poruszeniu sprawy na pewnym forum, gdy rzecznik Tele2 zwrocil sie
    do firmy windykacyjnej i zamkneli oni swe niewyparzone geby.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 49. Data: 2010-01-27 14:25:46
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    > opłata od zarzutów = ((wps * 5%) /4)*3 zaokrąglić w górę

    Czyli jako pozwany wpłacam 3 razy więcej od powoda?
    Mogę prosić sąd o zwolenienie z tej opłaty?

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 50. Data: 2010-01-27 14:26:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomy M. pisze:

    > Czyli jako pozwany wpłacam 3 razy więcej od powoda?

    Tak.