  • 1. Data: 2005-12-13 17:07:52
    Temat: Gutek i sprawa serwisow z "napisami"
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Sprawa jest chyba na tyle znana ze nie musze referowac. Dla nieobeznanych
    link:

    http://tinyurl.com/8s75t

    Nadto wypowiedzi jednego z Adminow:

    "Przedstawiciel GF poinformował mnie, że jeżeli dalej będę prowadzić
    serwis, lub jeżeli przeniosę go na Kajmany, lub przerobię choćby na
    serwis serwujący linki to sprawa wyląduje w sądzie, a na to na pewno ja
    nie mam pieniędzy. Dowiedziałem się także że ponieważ nie mam spółki z
    o.o. to będę odpowiadać swoim majątkiem i całą moja rodzina przez parę
    lat będzie pracowała na odszkodowanie. Przedstawiciel GF powiedział że
    zostanę obarczony odpowiedzialnością za straty firmy, za zjawisko
    piractwa filmowego w Polsce, bowiem jestem ostatnim ogniwem, a
    polonizacja filmów napędza motor ich pobierania z sieci."

    oraz

    "Nakazano nam zamknięcie serwisu pod groźbą wytoczenia procesu sądowego,
    rewizji mieszkania i grzywny."

    I moje pytanie: Czy Gutek nie przekroczyl pewnych granic czy tez ma
    racje?

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    No Orange... No problem...

  • 2. Data: 2005-12-13 17:19:01
    Temat: Re: Gutek i sprawa serwisow z "napisami"
    Od: "Yawn" <y...@g...pl>

    Fajnie by bylo, gdybys chociaz zapoznal sie z postami w dzisiejszego dnia.

  • 3. Data: 2005-12-13 17:26:11
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-12-13 18:19:01, Yawn napisał(a):

    > Fajnie by bylo, gdybys chociaz zapoznal sie z postami w dzisiejszego dnia.

    ???

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    http://www.neostrada-net24.prv.pl/ - poradnik dla uslug Net24 i Neostrady

  • 4. Data: 2005-12-13 17:32:59
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    No wiesz, chodzi o wątek "Emerytura a więzienie"...
    ;-)
    JaC

  • 5. Data: 2005-12-13 17:34:04
    Od: Poke <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>

    Dnia 2005-12-13 18:32:59, 666 napisał(a):

    > No wiesz, chodzi o wątek "Emerytura a więzienie"..

    Aaaaah. :)

    --
    Pozdrowienia/Greetings,
    Poke

    Kredyt Bank i PKO to parodie instytucji finansowych

  • 6. Data: 2005-12-13 19:17:29
    Od: "W" <...@r...pl>

    > I moje pytanie: Czy Gutek nie przekroczyl pewnych granic czy tez ma
    > racje?
    ]
    Granice chciwości i absurdu.
    Ale być może dla tej firmy wojna z młodymi ludźmi i demonstracyjne wyżalanie
    się na podłych studentów zaniżajacych im ZYSKI(kluczowe słowo! jachtów nie
    było w premii? ;P) to jakiś - dość szczególny - sposób na reklamę...

  • 7. Data: 2005-12-14 10:42:54
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 13 gru o godzinie 18:07, na pl.soc.prawo, Poke napisał(a):

    > I moje pytanie: Czy Gutek nie przekroczyl pewnych granic czy tez ma
    > racje?

    10&a=33453944

    --
    Herbi
    14-12-2005 11:42:51

  • 8. Data: 2005-12-14 10:54:29
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Poke" <"poke1{usun to oraz cyfry 1 i 2 z adresu}"@konto2.pl>
    napisał w wiadomości news:luf80l3gcotk.8wh3uwuf47oj$.dlg@40tude.net...
    > I moje pytanie: Czy Gutek nie przekroczyl pewnych granic czy tez ma
    > racje?

    Cała dyskusja przypomina trochę spór: Jaki olej lać do skradzionego
    samochodu?
    :-)

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 9. Data: 2005-12-14 11:05:47
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 gru o godzinie 11:54, na pl.soc.prawo, Paweł napisał(a):

    > Cała dyskusja przypomina trochę spór: Jaki olej lać do skradzionego
    > samochodu?

    eeeeee tam
    Wyrok Sądu Najwyższego - Izba Cywilna z dnia 23.01.2003 r. (II CKN
    1399/2000), opublikowany w OSP 2004/3 poz. 36, albo w Biuletynie Sądu
    Najwyższego 2003/7 str. 11 oraz OSNC 2004/4 poz. 62.

    --
    Herbi
    14-12-2005 12:05:30

  • 10. Data: 2005-12-14 11:11:17
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1399/2000), opublikowany w OSP 2004/3 poz. 36, albo w Biuletynie Sądu
    > Najwyższego 2003/7 str. 11 oraz OSNC 2004/4 poz. 62.

    Ależ oczywiście.. kupno oleju i jego wlewanie do samochodu jest jak
    najbardziej legalne :-)

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!