  • 1. Data: 2005-12-13 16:02:06
    Temat: Re: Nowe przepisy w sprawie OC ???
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "Grzesiex" <s...@g...pl> napisał:

    >a poza tym to w salonach przewaznie sa agenci ubezpieczeniowi.
    Obawiam sie, ze niewiele zrozumiałes z tego artykulu, ktoym tak
    jestes/byłes zbulwesowany ;)
    Tam opisano sytuacje, gdy kupujesz samochod uzywany, a nie w salonie!
    Dzieki ustawie wraz z samochodem 'dostajesz' gotowa oplacona umowe OC.
    Ale tobie to nie pasuje, nie chcesz jej - dziwny jestes.
    KaMil

  • 2. Data: 2005-12-14 09:07:33
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    > Tam opisano sytuacje, gdy kupujesz samochod uzywany, a nie w salonie!

    A to uzywanych w salonach nie sprzedają? w komisach też są często agenci
    ubezpieczeniowi na giełdach zresztą też.
    kupuje auto + kupuje ubezpieczenie a co poprzedni wlasciciel zrobi ze swoim
    to mnie to malo obchodzi.
    Takie jest moje zdanie, nie twierdze ze tak ma byc.