  • 1. Data: 2005-12-13 15:57:21
    Temat: nagrywanie wypowiedzi na WZA
    Od: xxxx <x...@w...pl>

    Witam
    Szalenie interesuje mnie możliwość dokoania legalnego nagrania wypowiedzi
    członków zarządu na WZA. Czy normalnie jest to dopuszczalne czy też wza
    winno wyrazić zgode na coś takiego. Wiem ze takiej zgody jednka pewnie by
    nie wyraziło ale jako akcjonariusz zapewne tez mam jakieś prawa. Zdarzało
    sie iż notariusz odmawiał wpisania niektórych rzeczy do protokołu
    zasałaniając sie przepisami dotyczacymi co ów moze zawierać. Ogarniczył sie
    jedynie do zaprotokołowania sprzeciwu.
    Czy moge żadać zaprotokołoania wypowiedzi badź ich fragmentów ale jak to
    wyegzekwuje skoro jako nie przewodniczący zgromadznia nie bede miał wpływu
    na jego ostateczny kształt.
    Pozdawiam i licze na dyskusje.

  • 2. Data: 2005-12-13 22:22:12
    Temat: Re: nagrywanie wypowiedzi na WZA
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "xxxx" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli jesteś jedną z osób biorących udział w zgromadzeniu, to
    spokojnie możesz je nagrywać, podobnie jak byś przecież mógł zapisywać
    wypowiedzi. Tu nie ma nad czym dyskutować.

  • 3. Data: 2005-12-14 07:50:47
    Od: xxxx <x...@w...pl>

    Dnia Tue, 13 Dec 2005 23:22:12 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > spokojnie możesz je nagrywać, podobnie jak byś przecież mógł zapisywać
    > wypowiedzi. Tu nie ma nad czym dyskutować.

    Dla mnie to jednak nie takie oczywiste. Co do mojej obecności - tak jestem
    uprawniony do uczesnictwa wraz ze wszystkimi prawami przysługującymi
    akcjonariuszowi z posiadania akcji..Jestem jednak "malutkim" jesli chodzi o
    wage moich głosów.

  • 4. Data: 2005-12-14 14:38:45
    Od: ray <r...@S...stop.wp.pl>

    Dnia Wed, 14 Dec 2005 08:50:47 +0100, xxxx napisał(a):

> [...]
    > uprawniony do uczesnictwa wraz ze wszystkimi prawami przysługującymi
    > akcjonariuszowi z posiadania akcji..Jestem jednak "malutkim" jesli chodzi o

    nie chodzi o to czy możesz głosować czy sprzątać, tylko o to czy jesteś tam
    fizycznie i możesz słuchać wypowiedzi, które chcesz nagrać. Jeżeli tak jest
    to prawo nie zabrania nagrywania.

    pozdrawiam