  • 1. Data: 2005-12-13 16:09:16
    Temat: Czy dac do sadu?
    Od: "aj" <a...@s...pl>

    Ponawiam moja prosbe o przejrzenie dokumentow i prosze o opine:

    skany jpg (2 strony) zaczyna się od dok2.jpg

    http://alfa.icis.pcz.pl/~mmgrono/praca/

    Dać tą sprawę do sądu pracy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-12-13 18:56:21
    Temat: Re: Czy dac do sadu?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "aj" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ponawiam moja prosbe o przejrzenie dokumentow i prosze o opine:
    >
    > skany jpg (2 strony) zaczyna się od dok2.jpg

    Nie wiem czy dac do sądu, bo nie chcialo mi sie plików zmniejszac. NA
    poczatek radze sie nauczyc ustawiac rozmiar zeskanowanego obrazu. 1700x2338
    pikseli na www to lekkie przegięcie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-12-14 08:10:05
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Nie wiem czy dac do sądu, bo nie chcialo mi sie plików zmniejszac. NA
    > poczatek radze sie nauczyc ustawiac rozmiar zeskanowanego obrazu.
    > 1700x2338 pikseli na www to lekkie przegięcie.

    Do terminu "TROLL" nalezaloby dorzucic jeszcze termin "GOBLIN", czyli male,
    zlosliwe stworzenie, ktorego celem zycia jest wytykanie na grupach
    dyskusyjnych netykiety, kodowania, NTG i innych wzgledow formalnych, ktore
    nijak maja sie do tematu rozmowy.

  • 4. Data: 2005-12-14 08:29:31
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

> [...]
    > poczatek radze sie nauczyc ustawiac rozmiar zeskanowanego obrazu.
    > 1700x2338 pikseli na www to lekkie przegięcie.

    No współczuję Ci.. naprawdę Ci współczuję, że to taki problem
    skonfirutowac oprogramowanie...

    A co do meritum..
    KTO ma być stroną powodową ?
    Związek, czy jakiś pracownik...

    Jeśli pracownik, któremu nie dano wolnego - to oczywiście MOZE
    do sądu..

    Bogusław