  • 11. Data: 2005-12-14 11:13:05
    Temat: Re: Gutek i sprawa serwisow z "napisami"
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 gru o godzinie 11:54, na pl.soc.prawo, Paweł napisał(a):

    > Cała dyskusja przypomina trochę spór: Jaki olej lać do skradzionego
    > samochodu?

    eeeeee tam
    Wyrok Sądu Najwyższego - Izba Cywilna z dnia 23.01.2003 r. (II CKN
    1399/2000), opublikowany w OSP 2004/3 poz. 36, albo w Biuletynie Sądu
    Najwyższego 2003/7 str. 11 oraz OSNC 2004/4 poz. 62.

    Lekturka dalsza:
    http://prawo.vagla.pl/node/5828

    --
    Herbi
    14-12-2005 12:05:30

  • 12. Data: 2005-12-14 11:22:22
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 gru o godzinie 12:11, na pl.soc.prawo, Paweł napisał(a):

    > Ależ oczywiście.. kupno oleju i jego wlewanie do samochodu jest jak
    > najbardziej legalne :-)

    Bo na razie nie wymyślono, opracowano jeszcze silników spalinowych które
    będą pracowały bez 'smarowania' ;)

    Temat poruszany był w kwestii działania gutka w stosunku do stron z
    napisami a nie moralności, legalności samych filmów ściąganych przez
    internautów.

    --
    Herbi
    14-12-2005 12:22:21

  • 13. Data: 2005-12-14 12:00:40
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 14.12.2005 Herbi <z...@o...pl> napisa?/a:

    > Wyrok S?du Najwy?szego - Izba Cywilna z dnia 23.01.2003 r. (II CKN
    > 1399/2000), opublikowany w OSP 2004/3 poz. 36, albo w Biuletynie S?du
    > Najwy?szego 2003/7 str. 11 oraz OSNC 2004/4 poz. 62.

    Dobra, wyrok sadu jest, ale z tego co mi wiadomo, w Polsce nie istnieje
    prawo precedensowe. Wiec teoretycznie jest mozliwe, ze w kolejnym
    procesie wyrok moze byc diametranie inny.

    --
    Tomasz Trystula

  • 14. Data: 2005-12-15 08:55:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 14 Dec 2005 11:54:29 +0100,
    Paweł <b...@m...com> screamed:

    > Cała dyskusja przypomina trochę spór: Jaki olej lać do skradzionego
    > samochodu?
    >:-)

    Załóżmy że robię sobie kopię swojej płyty DVD do divx. Przydałyby się
    jeszcze jakieś napisy. Te na DVD są w postaci bitmap. Te do divxów
    muszą być tekstowe. Mam sobie konwertować je OCRem? W którym momencie
    kradnę?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 09:54:45 user up 10826 days, 21:49, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Life would be so much easier if we could just look at the source code.

  • 15. Data: 2005-12-15 09:30:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

> [...]
    > jeszcze jakieś napisy. Te na DVD są w postaci bitmap. Te do divxów
    > muszą być tekstowe. Mam sobie konwertować je OCRem? W którym momencie

    O tym decyduje Sąd ;P

    j.

  • 16. Data: 2005-12-19 12:51:27
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "W" <...@r...pl> napisał w wiadomości

    > ]
    > Granice chciwości i absurdu.

    jakiej chciwosci? Te napisy sa dal osob ktore KRADNA filmy, myslisz ze one
    sie z nieba biora?

  • 17. Data: 2005-12-19 13:07:51
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > myslisz ze one
    > sie z nieba biora?

    Osoby czy napisy?

    --
    *
    *|\

  • 18. Data: 2005-12-19 13:19:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Osoby czy napisy?

    filmy. Napisy sa przenzacone dla fimlow w zdecydowanie powalajacej ilosci
    sciagnietych siecia p2p

    P.