    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Grożono jej
    Date: Fri, 6 Apr 2018 21:15:49 +0200

    > W dniu 06-04-18 o 13:30, Animka pisze:
    >> http://www.se.pl/wiadomosci/polska/byla-swiadkiem-ws
    -tomasza-komendy-grozono-jej-smiercia_1048259.html

    > Ja nie wiem,jak tam ostatecznie było, ale tezy FAKT-ów są po prostu
    > niedorzeczne. W Sylwestra 1996 roku ginie ofiara. W kwietniu 1997 roku
    > policjanci porywają, gwałcą i straszą świadka, który mówi tylko, że
    > widział sprawcę i go zgrubnie opisuje.
    >
    > Dwa lata później łapią osobę wskazaną przez konkubinę straszącego
    > policjanta jako podobną do portretu (pewnie stworzonego m.in. na
    > podstawie zeznań zastraszonego świadka) i zmuszają do przyznania się.
    > Prokurator nie ma czasu tego czytać, a sędzia skazuje faceta a podstawie
> [...]

    Na 99,9% ludzie się bali wtedy "gęby" otworzyć. To wynika nawet z treści
    artykułów. Nie tylko w Faktach, ale i na innych portalach. Wiem, że
    udajesz,że nic gdzie indziej nie czytałeś. Ty też się boisz o swoją
    posadkę. Pewnie jesteś już na policyjnej emeryturze i gdzieś tam sobie
    jeszcze pracujesz. Mnie to już wszystko jedno. Już się niczego nie boję,
    nie mam już nic do stracenia i będę gadać/rozgłaszać- nawet o swoich
    krzywdach jakie by mnie spotkały -na cały świat.
    Teraz nastały inne czasy. Ludzie mają oparcie w ministrze Ziobro.
    Poczuli jakieś wewnętrzne bezpieczeństwo i wiele, wiele kryminalnych
    spraw, po wielu latach jest rozwikłane.
    Niestety, już wrogowie ministra bojący się o swoje stołki i majątki
    szykują na niego duże haki.
    Nadmienię, że ja tylko przyglądam się z boku, czytam.