  • 11. Data: 2019-11-17 20:58:52
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces u2? [Ze znakiem zapytania to strachy na Lachy?]
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Prof. Grodzki pamięta "dobrowolność" wpłat. Prof. Popiela
    > pamięta coś co odebrała jako "przymus/wymuszenie" gdy jej matka
    > umierała. Ja naprawdę życzę mecenasowi Dubois wytoczenia procesu i
    > zaciskania zwieraczy w kwestii co się innym przypomni/"przypomni".

    Podobno było to w 1998 roku. Czy wtedy w obiegu jeszcze były dolary lub
    przynajmniej liczenie w dolarach? O ile pamiętam, już nie.

  • 12. Data: 2019-11-17 21:07:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 20:52, Uncle Pete pisze:

    > Jedna rzecz mnie tylko się nie zgadza - waluta łapówki, chyba że to było
    > jeszcze za ś.p. komuny lub na początku lat 90.

    wszystko się zgadza, wtedy nie był ojro, a czasopisma zagraniczne były
    widać za zielone, ale kwitów nikt nie widział i brali w łapę bez
    pokwitowania, ciekawe ile w ten sposób nakradli ?:)

  • 13. Data: 2019-11-17 21:39:39
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2019 16:01:38 +0100, u2 napisał(a):

    > pożyjemy, zobaczymy
    >
    > jak są świadkowie, to mogą sobie przypomnieć gdzie trafiły te 500
    > zielonych bez pokwitowania

    Takie rzeczy sie przyjmuje bez swiadkow :-)
    A rodzina nie swiadek :-)

    > oczywiście adwokat diabłą będzie szukał świadków takich jak obrońca
    > Kwaśniewskiego, że nie spotykał się z Ałganowem, a prorocy będą szukali
    > świadków, którzy to jednak widzieli:)

    No wlasnie, a w obecnej sytuacji, nawet jak sie swiadkowie znajda, to
    kto wie, czy im wierzyc :-)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Agnieszka_Popiela
    "W wyborach prezydenckich w 2015 zasiadała w szczecińskim komitecie
    poparcia dla Andrzeja Dudy"

    Wtedy jakos nie mowila, ze Grodzki bral lapowi.

    J.

  • 14. Data: 2019-11-17 21:42:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 21:39, J.F. pisze:
    > Takie rzeczy sie przyjmuje bez swiadkow:-)
    > A rodzina nie swiadek:-)

    o tym decyduje sąd, co jest wiarygodne, a co nie

  • 15. Data: 2019-11-17 22:20:19
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-17 o 20:58, Uncle Pete pisze:

    > Podobno było to w 1998 roku. Czy wtedy w obiegu jeszcze były dolary lub
    > przynajmniej liczenie w dolarach? O ile pamiętam, już nie.

    Oj, musiał ten profesr\orek naskrobać. Zamiast prracować w szpitalu i
    leczyć uczciwie ludzi to zwiał do Sejmu. Na cholerę nam lekarze, którzy
    wykształcili się za darmo, a potem albo leczą tylko prywatnie i zwiewają
    z państwowych szpitali, gdzie sa bardzo potrzebni?

  • 16. Data: 2019-11-17 22:29:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > poparcia dla Andrzeja Dudy"
    >
    > Wtedy jakos nie mowila, ze Grodzki bral lapowi.

    Są dwa narzucająca się _hipotetyczne_ wyjaśnienia do wyboru zależnie od
    tego do której frakcji POPiS należysz i komu _chcesz_ wierzyć:
    a) Grodzki zajął miejsce do którego nie ma moralnego prawa zdaniem
    Popieli, ta się "naprawdę wkurzyła i wyrzuciła z siebie publicznie"
    b) Popiela "ubarwiła wspomnienia" by wkopać polityka wrogiego obozu
    bazującego na minimalnej większości w Senacie

    Ja się mocno zdziwię jak nic się nie przyklei przy rzucaniu z
    wytrwałością jak przy Dwóch Wieżach Kaczyńskich. Polityczny cel minimum
    medialnego rozgrywania tej sprawy to IMHO "znaczące wątpliwości"
    miękkiego elektoratu PO+ oraz ugrywanie tym czegoś przez SLD i PSL.
    Twardy elektorat PO to cel "niewiarygodnie ambitny" :-)

    --
    A. Filip

  • 17. Data: 2019-11-17 22:39:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-17 o 22:20, Animka pisze:

> [...]
    > wykształcili się za darmo, a potem albo leczą tylko prywatnie i zwiewają
    > z państwowych szpitali, gdzie sa bardzo potrzebni?

    Sorrt, przy odpowiadaniu nam tak anałą czcionkę i nawet nie wiem czy mi
    nie wyskoczył jakiś błąd techniczny. Czcionki w Thunderbirdzie nie mogę
    powiększyć.

  • 18. Data: 2019-11-17 22:54:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-17 o 22:29, A. Filip pisze:
    > Ja się mocno zdziwię jak nic się nie przyklei przy rzucaniu z
    > wytrwałością jak przy Dwóch Wieżach Kaczyńskich.

    Te wieże kojarzą mi się z dwoma fiutami. czyżby wielki mały człowiek był
    aż tak zakompleksiony , że postamowił wykazać się i pokazać ludziom
    swoją władzę wielkich fiutów?
    Z jednym pomnikiem na schogkach już się wykazał. I to w najważniejszym
    dla Polaków miejscu.

  • 19. Data: 2019-11-17 23:09:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:

> [...]
    > ludziom swoją władzę wielkich fiutów?
    > Z jednym pomnikiem na schogkach już się wykazał. I to w najważniejszym

    Niewłaściwie patrzysz na sprawę. Dlaczego plac (Wojskowego) Zamachowca Stanu
    ma być niewłaściwym miejscem na ten pomnik? :-)

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2019-11-17 23:24:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2019 21:42:50 +0100, u2 napisał(a):

    > o tym decyduje sąd, co jest wiarygodne, a co nie

    Sad wylosowany przez Ziobre ? :-)

    A ty jakbys ocenil, jakby jedna babka mowila ze dala, a jej siostra
    zeznaje, ze rzeczywiscie 20 lat temu siostra mowila, ze musiala dac
    profesorowi ?

    J.