  • 1. Data: 2019-11-17 22:36:01
    Temat: Spotkaliście się z czymś takim jak "Patrol Rutkowskiego"?
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Spotkaliście się z czymś takim jak "Patrol Rutkowskiego"?

    Nie wiem czy to nasze Wojsko Polskie dla niego pracuje? Pozakładali
    sobie szmaty na twarz, byli w mindurach jak z Afganistanu i wyglądali
    jak jacyś bandyci. czy to ochroniarze Rutkowskiego, czy może zasłużają
    się czymś, np. ochraniają tylko Rutkowskiego, czy może pomagają
    komuś...no nie wiem komu.Oglądałam pogrzeb ojca Rutkowskiego i wyglądało
    mi to na pogrzeb jakiś mafijny.

  • 2. Data: 2019-11-17 23:26:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 22:36, Animka pisze:
    > Spotkaliście się z czymś takim jak "Patrol Rutkowskiego"?

    Tak. Stał taki samochód kilka lat temu przez kilka tygodni pod domem
    jednego z okolicznych biznesmenów kilkanaście kilometrów ode mnie.

> [...]
    > się czymś, np. ochraniają tylko Rutkowskiego, czy może pomagają
    > komuś...no nie wiem komu.Oglądałam pogrzeb ojca Rutkowskiego i wyglądało

    Dokąd mają napisy, to jeszcze obleci. Ale oglądałem niektóre migawki z
    ich działań i jeśli faktycznie robią takie szopki, to za którymś razem
    ktoś ich po prostu wystrzela. Choć ufam, że to tylko na potrzeby mediów.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2019-11-18 01:11:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > ich działań i jeśli faktycznie robią takie szopki, to za którymś razem
    > ktoś ich po prostu wystrzela. Choć ufam, że to tylko na potrzeby mediów.

    Aż strach na to wszystko było patrzeć. Toto trzeba zlikwidować, bo nie
    słyszałam, żeby coś pożytecznego zrobili. Może chca tylko siać postrach,
    albo to jakieś gangi.

  • 4. Data: 2019-11-18 13:36:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 17 listopada 2019 23:26:19 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Tak. Stał taki samochód kilka lat temu przez kilka tygodni pod domem
    > jednego z okolicznych biznesmenów kilkanaście kilometrów ode mnie.

    Pod moim poprzednim domem parkował Aston Martin agenta Tomka - tak, tego słynnego
    uwodziciela z CBA. W sąsiednim bloku mieli melinę.
    W akcji nie widziałem, ale sąsiedzi opowiadali, że na naszej pięknej drodze z płyt te
    jego samochody (nie pamiętam, jakmi miał drugi - hmmm, a może to porsche 911
    parkujące widziałem, a aston martina nie?) osiągały prędkości absurdalne.

  • 5. Data: 2019-11-18 14:29:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    >Spotkaliście się z czymś takim jak "Patrol Rutkowskiego"?

    W telewizji

> [...]
    >pomagają komuś...no nie wiem komu.Oglądałam pogrzeb ojca Rutkowskiego
    >i wyglądało mi to na pogrzeb jakiś mafijny.

    No wiesz - prywatnemu detyktywowi raczej nie zalezy, zeby potem jego
    zdjecia na internecie wisialy.
    Bedzie sledzil meza czy zone, i po co mu ta slawa.

    Sam Rutkowski lata temu mowil, ze sie czuje zagrozony, bo wielu
    przestepcom podpadl, ale jak widac zyje, a sam sie okazal przestepca

    J.

  • 6. Data: 2019-11-18 20:41:57
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-11-18 o 14:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    >
    > W telewizji

    Wczoraj tak wyrywkowo obejrzałam dosyć długi (cały pogrzeb) filmik z
    pogrzebu.
    > No wiesz - prywatnemu detyktywowi raczej nie zalezy, zeby potem jego
    > zdjecia na internecie wisialy.

    Pogrzeb był w internecie.
    Chyba tu ogladałam:
    https://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/pogrzeb-ojca-kr
    zysztofa-rutkowskiego-niebo-dalo-znak-wideo-aa-fCKE-
    aoYT-wRKu.htmlhttps://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/p
    ogrzeb-ojca-krzysztofa-rutkowskiego-niebo-dalo-znak-
    wideo-aa-fCKE-aoYT-wRKu.html

    Miały tam być chyba dwa serca utworzone z chmur. Ja widziałam
    delfina-jak żywego. Poważnie piszę.

    > Bedzie sledzil meza czy zone, i po co mu ta slawa.

    Pewnie kiepsko śledzi, bo by się pochwalił zdjęciami.

    Są w tv programy detektywistyczne, np."Detektywi", czy "Zdrady" i biorą
    w nich udział detektywi. Fakt, że "Ruda" ma na twarzy maskę razem z
    włosami i wcale jej się nie dziwię.

    > Sam Rutkowski lata temu mowil, ze sie czuje zagrozony, bo wielu
    > przestepcom podpadl, ale jak widac zyje, a sam sie okazal przestepca ...

    Taka uzbrojoną obstawę i wozy pancerne mieć i się bać, to chyba z
    psychiką coś nie tak.

    --
    animka