  • 1. Data: 2019-11-16 08:47:56
    Temat: Grodzki wytoczy proces?
    Od: u2 <u...@o...pl>

    ano, hiena żerowała na rodzinie chorej, teraz udaje świętego:)

    https://wpolityce.pl/polityka/473193-dubois-twierdze
    nia-opublikowane-przez-popiele-nieprawdziwe

    Grodzki wytoczy proces? Dubois: Twierdzenia opublikowane przez prof.
    Popielę są nieprawdziwe i naruszają jego dobra osobiste

    opublikowano: wczoraj
    autor: YouTube/Superstacja

    Twierdzenia opublikowane przez prof. Agnieszkę Popielę, sugerujące, że
    prof. Grodzki za operację jej umierającej matki żądał i uzależniał
    wykonanie operacji od zapłaty 500 dolarów, są nieprawdziwe i naruszają
    jego dobra osobiste - przekazał w piątek mec. Jacek Dubois, pełnomocnik
    marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego.

    Chodzi o wpis w serwisie Facebook prof. Agnieszki Popieli z Katedry
    Botaniki i Ochrony Przyrody Uniwersytetu Szczecińskiego, która twierdzi,
    że kiedy umierała jej mama, prof. Grodzki domagał się 500 dolarów za
    przeprowadzenie operacji.

    Popiela napisała we wtorek na swoim profilu na Facebooku:

    Masakra. Pan profesor Grodzki kandydatem na Marszałka Senatu. Jak
    moja Mama umierała, to trzeba było dać 500 dolarów za operację. Podobno
    na czasopisma medyczne. Faktury ani rachunku nie dostałam. Nigdy tego
    nie zapomnę.

    W rozmowie z portalem wp.pl Grodzki zaprzeczył tym oskarżeniom.

    Nie pamiętam żadnego kontaktu z autorką wpisu. Kategorycznie i
    stanowczo zaprzeczam, bym domagał się pieniędzy za operację. Wpłaty na
    działającą poza szpitalem fundację na rzecz transplantologii są
    absolutnie dobrowolne

    -- powiedział w rozmowie z portalem wp.pl Grodzki.

    Pan Profesor Tomasz Grodzki stanowczo i jednoznacznie zaprzecza
    tego rodzaju twierdzeniom i wskazuje, że nigdy od nikogo nie żądał i nie
    uzależniał wykonania żadnych czynności medycznych, w tym operacji matki
    Pani Prof. dr hab. Agnieszki Popieli ani innych pacjentów od zapłaty
    jakiejkolwiek kwoty

    -- czytamy w oświadczeniu przekazanym w piątek PAP w imieniu marszałka
    Senatu przez mec. Duboisa.

    Mec. Dubois w oświadczeniu poinformował ponadto, że w związku z
    rozpowszechnianiem tych nieprawdziwych i zniesławiających informacji
    Tomasz Grodzki udzielił mu pełnomocnictwa do podjęcia koniecznych kroków
    prawnych w zakresie ochrony jego dóbr osobistych w przypadku powtarzania
    tego typu twierdzeń.

    Adwokat przekazał również, że jego klient nie będzie więcej komentował
    tej sprawy.

    gah/PAP
    Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
    autor: Zespół wPolityce.pl

  • 2. Data: 2019-11-16 13:59:58
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces?
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-16 o 08:47, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-11-17 13:50:07
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces u2?
    Od: Runt <r...@a...org>

    W dniu 2019-11-16 o 08:47, KUPA u2 pisze:
> [...]
    > tego typu twierdzeń.
    > No i co kanalio? Odszczekasz?
    > Adwokat przekazał również, że jego klient nie będzie więcej komentował

    No i co kanalio? Odszczekasz?

    --
    Runt

  • 4. Data: 2019-11-17 14:18:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Nov 2019 08:47:56 +0100, u2 napisał(a):
> [...]

    > wykonanie operacji od zapłaty 500 dolarów, są nieprawdziwe i naruszają
    > jego dobra osobiste - przekazał w piątek mec. Jacek Dubois, pełnomocnik

    Co by nie mowic, to pani pewnie nie ma zadnego dowodu, ze dala,
    wiec proces przegra.

    A wzial czy nie wzial ... ktos to moze teraz wiedziec.
    Tak ogolnie to lekarze brali, wymuszali, sugerowali ... PiS tu ukrocil
    za swojej pierwszej kadencji ... zaczeli brac oficjalnie, w prywatnym
    gabinecie.

    PiS moze tez latwo zorganizowac paru swiadkow, ktorzy powiedza, ze tez
    dali/wymusil na nich, i kto im udowodni, ze klamia ...

    No chyba, ze ktorys blad popelni i sie okaze, ze nigdy w tym szpitalu
    nie byl. Wtedy roczek pierdla za falszywe zeznania, albo niech
    przyzna, kto go naklonil :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-11-17 14:30:26
    Temat: Re: Grodzki wytoczy proces u2? [Ze znakiem zapytania to strachy na Lachy?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Runt <r...@a...org> pisze:
    nia-opublikowane-przez-popiele-nieprawdziwe

    > No i co kanalio? Odszczekasz?

    Prof. Grodzki pamięta "dobrowolność" wpłat. Prof. Popiela
    pamięta coś co odebrała jako "przymus/wymuszenie" gdy jej matka
    umierała. Ja naprawdę życzę mecenasowi Dubois wytoczenia procesu i
    zaciskania zwieraczy w kwestii co się innym przypomni/"przypomni".

    Groźby procesu ze strony polityków to _przeważnie_ strachy na Lachy,
    choć groźby naprawdę na poważnie też się _czasem_ trafiają.
    Niech mecenas Dubois wytacza ten proces i udowadnia w twardej praktyce
    że nie jest to _tylko_ prawnicze zastraszanie.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-11-17 15:58:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 14:30, A. Filip pisze:

> [...]
    > Niech mecenas Dubois wytacza ten proces i udowadnia w twardej praktyce
    > że nie jest to _tylko_ prawnicze zastraszanie.

    ano, wątpliwe, aby osoba będąca profesorem na uniwerku w Szczecinie
    słabo pamiętała okoliczności tamtej "dobrowolnej" wpłaty, jak ma w
    dodatku świadków, to sprawa bardzo śmierdząca dla obecnego marszałeczka
    senaciku:)

  • 7. Data: 2019-11-17 16:01:38
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 14:18, J.F. pisze:
    > Co by nie mowic, to pani pewnie nie ma zadnego dowodu, ze dala,
    > wiec proces przegra.

    pożyjemy, zobaczymy

    jak są świadkowie, to mogą sobie przypomnieć gdzie trafiły te 500
    zielonych bez pokwitowania

    oczywiście adwokat diabłą będzie szukał świadków takich jak obrońca
    Kwaśniewskiego, że nie spotykał się z Ałganowem, a prorocy będą szukali
    świadków, którzy to jednak widzieli:)

  • 8. Data: 2019-11-17 16:35:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

> [...]
    > słabo pamiętała okoliczności tamtej "dobrowolnej" wpłaty, jak ma w
    > dodatku świadków, to sprawa bardzo śmierdząca dla obecnego

    Można zacząć od ustalania faktów: a) w którym konkretnie roku (ile lat
    temu) miała nastąpić ta "dobrowolna" wpłata b) czy jest po niej ślad w
    dokumentacji księgowej fundacji. Lepiej tak szybko jak się da odejść
    ile się tylko da od sytuacji "gołe słowo przeciw gołemu słowu"
    czyli "a której stronie ty CHCESZ wierzyć".

    Ja wątpię by bez zeznań ze dwóch innych świadków dało się
    uprawdopodobnić+ coś mogącego wyglądać jak "wymuszenie łapówki".
    Sytuacja IMHO "bardzo dwuznaczna moralnie" w sytuacji umierania
    najbliższej rodziny to już moim zdaniem zupełnie inna para kaloszy.
    Oczywiście wariant że to kim świeżo został Grodzki miało wpływ na to jak
    Popiela teraz pamięta dla mnie nie jest do łatwego wykluczenia,
    nie musi być koniecznie po linii "taki człowiek nie ma moralnego prawa ...".

    IMHO W praktyce _poza prawnej_ "politycznej wiarygodności" kluczowe
    będzie czy przez najbliższe ze 2 tygodnie ujawnią się inni/kolejni
    świadkowie/"świadkowie". IMHO jako cynika na zapobieżenie temu
    są skierowane działa prawnika prof. Grodzkiego.

    --
    A. Filip

  • 9. Data: 2019-11-17 18:03:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 16:35, A. Filip pisze:

> [...]
    > ile się tylko da od sytuacji "gołe słowo przeciw gołemu słowu"
    > czyli "a której stronie ty CHCESZ wierzyć".

    profesor wyraźnie powiedziała, że przeprosi marszałeczka senaciku jeśli
    odnajdą się papiery potwierdzające, że wpłata poszła na czasopisma
    medyczne, nie będzie miała najwyraźniej pretensji, że nie dali jej wtedy
    kwitka:)

  • 10. Data: 2019-11-17 20:52:31
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > umierała. Ja naprawdę życzę mecenasowi Dubois wytoczenia procesu i
    > zaciskania zwieraczy w kwestii co się innym przypomni/"przypomni".

    Jedna rzecz mnie tylko się nie zgadza - waluta łapówki, chyba że to było
    jeszcze za ś.p. komuny lub na początku lat 90.