  • 1. Data: 2019-11-14 10:56:24
    Temat: Grodzki domagał się 500 dolarów za przeprowadzenie operacji
    Od: u2 <u...@o...pl>

    robi się śmierdząco wokół nowego marszałeczka senaciku:)

    https://wpolityce.pl/polityka/472847-nowy-marszalek-
    senatu-domagal-sie-pieniedzy-za-operacje

    Nowy marszałek Senatu miał przyjmować pieniądze od pacjentów za
    przeprowadzenie operacji? Taki zarzut Tomaszowi Grodzkiemu postawiła
    prof. dr hab. Agnieszka Popiela, wykładowca w Katedrze Botaniki i
    Ochrony Przyrody Uniwersytetu Szczecińskiego.

    CZYTAJ TEŻ: Zaczyna się! Grodzki uda się do USA. Podziękuje
    amerykańskiemu Senatowi za obronę praworządności w Polsce

    Będą tworzyć państwo w państwie? Schetyna jasno wskazuje na cel opozycji
    w Senacie: Musi spełniać rolę normalnej izby Parlamentu

    NASZ WYWIAD. Karczewski przypomina Grodzkiemu: ,,Marszałek Senatu nie
    prowadzi i nie odpowiada za politykę zagraniczną"

    Prof. Popiela napisała w mediach społecznościowych, że kiedy jej mama
    umierała, Grodzki domagał się 500 dolarów za przeprowadzenie operacji.

    Masakra. Pan profesor Grodzki kandydatem na Marszałka Senatu. Jak
    moja Mama umierała to trzeba było dać 500 dolarów za operację. Podobno
    na czasopisma medyczne. Faktury ani rachunku nie dostałam. Nigdy tego
    nie zapomnę

    -- podkreśliła prof. Popiela.

    https://twitter.com/DariuszMatecki/status/1194545155
    807891456

    [...]

  • 2. Data: 2019-11-14 12:16:38
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-14 o 10:56, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-11-14 12:26:17
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-11-14 10:56, u2 wrote:
    > robi się śmierdząco wokół nowego marszałeczka senaciku:)

    [ciach]

    Nauczcie się przegrywać z godnością. Przyda się.

  • 4. Data: 2019-11-14 13:02:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Nov 2019 12:26:17 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Nauczcie się przegrywać z godnością. Przyda się.

    Trzeba jeszcze mieć godność.
    Jak to ładnie powiadają, słychać kwik odrywanych od koryta.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-11-14 13:35:31
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 10:56, u2 pisze:
> [...]
    senatu-domagal-sie-pieniedzy-za-operacje

    > Nowy marszałek Senatu miał przyjmować pieniądze od pacjentów za przeprowadzenie

    Nawet jeśli tak pięknie przemawiał po objęciu stanowiska, to jednak należy do mafii
    PO,
    więc oczywistym jest domniemanie, że ma coś za uszami.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 6. Data: 2019-11-14 13:46:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Nov 2019 13:35:31 +0100, Marek napisał(a):

    > więc oczywistym jest domniemanie, że ma coś za uszami.

    Złodziej myśli, że wszyscy kradną.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2019-11-14 15:18:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.11.2019 o 13:35, Marek pisze:

    senatu-domagal-sie-pieniedzy-za-operacje

    > Nawet jeśli tak pięknie przemawiał po objęciu stanowiska, to jednak
    > należy do mafii PO,
    > więc oczywistym jest domniemanie, że ma coś za uszami.

    w ciągu kilku lat dyrektorowania szpitalem z 15 mln długów zrobił ponad
    90 mln, to wszystko za czasów nierządów PO-PSL:)

  • 8. Data: 2019-11-15 07:13:09
    Temat: Re: Grodzki domagał się 500 dolarów za przeprowadzenie operacji - u2 kwiczy
    Od: Runt <r...@a...org>

    W dniu 2019-11-14 o 10:56, ubecki dureń u2 pisze:
> [...]
    > prof. dr hab. Agnieszka Popiela, wykładowca w Katedrze Botaniki i
    > Ochrony Przyrody Uniwersytetu Szczecińskiego.

    Buuuhahahhahahhaaa! Botaniki i Ochrony Przyrody?
    Czym się ta "szacowna" Agnieszka zajmuje?

    Płacą ci Kupa (ksywka z pl.soc.polityka) za opluwanie innych?
    --
    Runt

  • 9. Data: 2019-11-15 10:37:20
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.11.2019 o 07:13, ubecki dureń Runt pisze:

    senatu-domagal-sie-pieniedzy-za-operacje

    > Buuuhahahhahahhaaa! Botaniki i Ochrony Przyrody?
    > Czym się ta "szacowna" Agnieszka zajmuje?
    >
    > Płacą ci Kupa (ksywka z pl.soc.polityka) za opluwanie innych?

    ubecki dureń runt aka szpunt pieni się od rana, piękny dzień:))))))))))))

  • 10. Data: 2019-11-16 07:49:50
    Temat: Re: Grodzki domagał się 500 dolarów od u2
    Od: Runt <r...@a...org>

    W dniu 2019-11-15 o 10:37, KUPA u2 zajmujący 1-wsze miejsce przygłupa na
    psp wypocił:

    W O N !!

    --
    Runt