  • 1. Data: 2019-11-13 09:20:23
    Temat: MON/Błaszczak wzywa na odsiecz przeciwpancerne jednostki ziobrotury [Sukces rajdu papierowego czołgu opozycji]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Czy pomnik Lecha Kaczyńskiego to Grób Nieznanego Żołnierza?
    Jak dla mnie skandalikiem jest przedstawianie sprawy przez jedną ze
    stron.

    IMHO Cały ten happening bez jakichś "niewymienionych _z prawniczą
    precyzją_ okoliczności specjalnych" jeśli już to nadaje się do ukarania
    mandatem. Ktoś się rzuci takimi "okolicznościami specjalnymi"?

    https://natemat.pl/290203,papierowy-czolg-na-placu-p
    ilsudskiego-mariusz-blaszczak-zirytowany-zartem
> [...]
    >
    > Grupa kilku osób z Lotnej Brygady Opozycji urządziła sobie w niedzielę
    > happening, polegający na wjechaniu na Plac Piłsudskiego papierowy
    > czołgiem. Pomysł wyjątkowo nie spodobał się Mariuszowi Błaszczakowi,
    > który zapowiada złożenie zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa do
    > prokuratury.
    > "Tzw. "happening" KODu pod Grobem Nieznanego Żołnierza to absolutny
    > skandal. Nie ma akceptacji dla takich zachowań. MON złoży
    > zawiadomienie do prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa
    > znieważenia żołnierzy Wojska Polskiego" - napisał na Twitterze szef

    https://natemat.pl/290257,giertych-wysmiewa-blaszcza
    ka-po-papierowym-czolgu-lotnej-brygady-opozycji

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-11-13 09:40:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To grupa prawo, a nie filipie na dowcipie.

  • 3. Data: 2019-11-13 11:13:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > To grupa prawo, a nie filipie na dowcipie.

    Błaszczak złożył do prokuratury dowcip czy zawiadomienie na temat
    (podejrzenia) popełniania _przestępstwa_ ? Komentarz/opinia
    (polityczna) Błaszczaka w duchu "nie wszystko się godzi co wolno" byłaby
    śladowo na temat grupy prawo. Zawiadamianie do prokuratury już średnio+
    jest.

    Na grupie prawo to jest temat czy i o ile Błaszczak przegiął *prawną*
    pałę zbyt nachalnie podpinając to pod "znieważenie" (ośmieszenie)
    Grobu Nieznanego Żołnierza. IMHO Papierowy czołg (jako happening) w
    pobliżu żołnierza w mundurze sam w sobie to może być karalny chyba w
    jakimś zamordyzmie.

    P.S. Jak dla mnie kompania reprezentacyjna WP to (przy obecnej
    wielkości armii) dowcip sam w sobie ale jakoś nie obstawiam
    że to szeroko podzielany pogląd.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2019-11-13 11:25:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Polecam pl.rec.humor

    -----

  • 5. Data: 2019-11-13 18:03:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >Czy pomnik Lecha Kaczyńskiego to Grób Nieznanego Żołnierza?
    >Jak dla mnie skandalikiem jest przedstawianie sprawy przez jedną ze
    >stron.

    Jesli sie nie myle, to na tym placu jest GNZ, schody do nieba,
    a pomnik LK ... formalnie na placu, ale na obrzezu, gdzies za ulica,
    tym niemniej mozna mowic o obu pomnikach ... ale czolg ma lufe
    wyraznie wskazującą :-)
    No chyba, ze to obrocenie d* do warty tak zniewaza zolnierzy (i KAS)

> [...]
    >ukarania
    >mandatem. Ktoś się rzuci takimi "okolicznościami specjalnymi"?

    mandat ... ale z ktorego artykulu ?

> [...]

    > polityków PiS: - Republika Banasiowa, poddajcie się, jesteście
    > otoczeni! Demonstracja wywołała oburzenie u czołowych polityków PiS.

    A filmu nie ma ?

    https://natemat.pl/290269,lotne-brygady-opozycji-i-c
    zolg-z-kartonu-czolgista-byl-leszek-piatkowski

    To mi wyglada na te centralna czesc placu ... a zolnierze ... chyba
    ida na GNZ

    A swoja droga - o ktorej godzinie to bylo ? Przeciez tam oficjalne
    obchody byly, defilada - publiki nie wpuszczano.
    Gdzies pozniej ?
    Politycy chyba dlugo nie czekali i jesli skladali kwiaty pod pomnikiem
    LK, to wkrotce po zakonczeniu oficjalnych uroczystosci ...

    J.

  • 6. Data: 2019-11-13 19:36:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2019 o 09:20, A. Filip pisze:
    > Czy pomnik Lecha Kaczyńskiego to Grób Nieznanego Żołnierza?
    > Jak dla mnie skandalikiem jest przedstawianie sprawy przez jedną ze
    > stron.

    A więc wojna!

    https://gazetawroclawska.pl/mobilizacja-w-wojsku-150
    0-ludzi-z-wroclawia-i-okolic-dostalo-noca-wezwania/g
    a/c1-14577013/zd/40024299

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2019-11-13 19:45:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >A więc wojna!
    >https://gazetawroclawska.pl/mobilizacja-w-wojsku-15
    00-ludzi-z-wroclawia-i-okolic-dostalo-noca-wezwania/
    ga/c1-14577013/zd/40024299

    Z kiedy to - przedwczoraj/wczoraj ?

    A bylo nie otwierac, albo mowic, ze syn/brat to w Londynie :-)

    No coz, moze wojsko chce sobie mobilizacje przecwiczyc ... ale zaraz
    ... jacy szeregowcy ?
    ZSZ juz od dawna nie ma .. wiec co - drugi kontakt z wojskiem, po
    komisji/poborze ?

    Czy jakas rezerwa, WOT, itp ?

    J.

  • 8. Data: 2019-11-13 20:48:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.11.2019 o 19:45, J.F. pisze:

    0-ludzi-z-wroclawia-i-okolic-dostalo-noca-wezwania/g
    a/c1-14577013/zd/40024299

    > Z kiedy to -  przedwczoraj/wczoraj ?
    >
    > A bylo nie otwierac, albo mowic, ze syn/brat to w Londynie :-)

    Głosować trzeba było dobrze i tyle:P

    https://wbdata.pl/wp-content/uploads/2019/10/pis_czy
    _ko_2019-1.png

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2019-11-13 21:43:27
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.11.2019 o 20:48, Srek pisze:

    0-ludzi-z-wroclawia-i-okolic-dostalo-noca-wezwania/g
    a/c1-14577013/zd/40024299

    > Głosować trzeba było dobrze i tyle:P
    >
    > https://wbdata.pl/wp-content/uploads/2019/10/pis_czy
    _ko_2019-1.png

    żółte to siki po żydo-komunie:)

  • 10. Data: 2019-11-13 22:33:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-11-13 o 21:43, u2 pisze:

    0-ludzi-z-wroclawia-i-okolic-dostalo-noca-wezwania/g
    a/c1-14577013/zd/40024299

    _ko_2019-1.png

    > żółte to siki po żydo-komunie:)

    A Ty obywatelu u2 to jesteś jakimś ubekiem czy właśnie żydokomuną?