  • 1. Data: 2019-11-12 22:31:45
    Temat: Skandalicznym "happeningiem" KODziarstwa zajmie się prokuratura
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://telewizjarepublika.pl/brawo-skandalicznym-qu
    othappeningiemquot-kodziarstwa-zajmie-sie-prokuratur
    a-dosc-juz-tej-chamowy,87295.html

    Tzw. happening KOD-u to absolutny skandal. MON złoży zawiadomienie do
    prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa znieważenia żołnierzy
    Wojska Polskiego" - zapowiedział szef MON Mariusz Błaszczak.

    Happening zorganizowała wczoraj "Lotna Brygada Opozycji" i performer
    Leszek Piątkowski. Na zdjęciach publikowanych na Twitterze widać, jak
    Piątkowski w tekturowym czołgu porusza się w pobliżu żołnierzy podczas
    zmiany warty przed Grobem Nieznanego Żołnierza.

    Szef MON do sprawy odniósł się w poniedziałek na Twitterze. "Tzw.
    Nie ma akceptacji dla takich zachowań. MON złoży zawiadomienie do
    prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa znieważenia żołnierzy
    Wojska Polskiego" - podkreślił Błaszczak.

    To co wyprawia tzw. opozycja, ludzie którzy bronią ZOMOwców i UBecję,
    woła o pomstę do nieba. Już dość tolerancji na tego typu zachowania,
    które godzą w demokratyczny obyczaj. Ich zachowanie to zwykła chamówa i
    co gorsze, prowokacje mają na celu wszczęcie burd. Na takie zachowania
    powinny reagować odpowiednie służby. Miejmy nadzieję, że zareagują!

    Źródło: Telewizja Republika

  • 2. Data: 2019-11-12 22:46:23
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-11-12 22:31, u2 wrote:
> [...]
    > prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa znieważenia żołnierzy
    > Wojska Polskiego" - podkreślił Błaszczak.

    Coraz bardziej przypomina to metody putinowskie.

  • 3. Data: 2019-11-13 05:58:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2019 o 22:46, Uncle Pete pisze:

    > Coraz bardziej przypomina to metody putinowskie.

    Akurat głupio wybrali temat performensa, ale co do metod putinowskich,
    to chyba nie miałeś już wątpliwości od czasów jak pomniki znieważano
    brzydkim słowem na "k"? A nawet wcześniej - od czasów jak władza nie
    popierała ale rozumiała bicie przeciwników politycznych.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2019-11-13 09:30:45
    Temat: Re: Skandalicznym "happeningiem" KODziarstwa zajmie się prokuratura [Grób Nieznanego Żołnierza czy Pomnik Kaczyńskiego?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:
> [...]
    > Piątkowski w tekturowym czołgu porusza się w pobliżu żołnierzy podczas
    > zmiany warty przed Grobem Nieznanego Żołnierza.

    Czy ta trzyosobowa grupa zmiana warty jest już przy samym
    Grobie Nieznanego Żołnierza czy dopiero do niego idzie krokiem defiladowym?
    To że na zdjęciu nie ma samego Grobu Nieznanego Żołnierza nie może sugerować
    "naciągania faktów"?

    To podejrzenie (jeśli ma pokrycie w faktach) nie jest _całkowitym_
    usprawiedliwieniem ale jak dla mnie jest kluczowe dla ustalenia
    co najmniej wagi zarzutu.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-11-13 10:48:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.11.2019 o 09:30, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > To podejrzenie (jeśli ma pokrycie w faktach) nie jest _całkowitym_
    > usprawiedliwieniem ale jak dla mnie jest kluczowe dla ustalenia

    to już rozstrzygnie po-wolny sąd, znając nadzwyczajną kastę, to może być
    uniewinnienie:)))))))))

  • 6. Data: 2019-11-13 11:52:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 12 Nov 2019 22:46:23 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Coraz bardziej przypomina to metody putinowskie.

    Komuna nie lubiła Pomarańczowej Alternatywy i przez 30 lat niewiele się
    zmieniło. Ich spadkobiercy też nienawidzą, kiedy ktoś wyśmiewa ich
    ciemniactwo i tromtadrację.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2019-11-13 12:18:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.11.2019 o 11:52, sracz pisze:

    > Komuna nie lubiła Pomarańczowej Alternatywy i przez 30 lat niewiele się
    > zmieniło. Ich spadkobiercy też nienawidzą, kiedy ktoś wyśmiewa ich
    > ciemniactwo i tromtadrację.

    ale ale major Frydrych występował w TV Republika, widać jednak nie
    trzyma strony ubeckiego sracza:)))))))))))))

  • 8. Data: 2019-11-13 14:42:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podaj przykład kraju miodem i mlekiem płynącego i rządzonego przez uwielbianą przez
    Ciebie komunę.
    Na dobrą sprawę w Europie do rządzenia przez komunę kwalifikowałaby się Norwegia:
    niemal nieskończone bogactwo ropy i gazu, byłoby z
    czego rozdawać (posady wg nomenklatury).
    Rosji nie traktuję jako Europy.
    Jakaś trzecia kandydatura?

  • 9. Data: 2019-11-13 17:51:58
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-11-12 o 22:31, u2 pisze:
> [...]
    > prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa znieważenia żołnierzy
    > Wojska Polskiego" - zapowiedział szef MON Mariusz Błaszczak.

    No i znowu kolejny debil będący szefem MON usiłuje udowodnić ze jest
    większym debilem niż wszystkim się wydaje.

    Znieważenie żołnierzy! Dobre. Jeśli już, to było to znieważenie miejsca
    pamięci narodowej, a nie żołnierzy. No ale czego oczekiwać po pisowskim
    kretynie?

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2019-11-13 18:24:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.11.2019 o 17:51, Sonn pisze:
> [...]
    >
    > Znieważenie żołnierzy! Dobre. Jeśli już, to było to znieważenie miejsca
    > pamięci narodowej, a nie żołnierzy. No ale czego oczekiwać po pisowskim

    niemiecki syn się pieni, piękny wieczór:)))))))))