    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <bq%iD.134119$zG.16140@fx23.ams1> <pmid27$baa$1@node1.news.atman.pl>
    <GV2jD.134969$zG.104574@fx23.ams1> <pmievb$bab$1@node1.news.atman.pl>
    <3G3jD.68230$zA.38097@fx08.ams1> <pmjgcd$e20$1@node1.news.atman.pl>
    <ZTjjD.148447$0R.68595@fx02.ams1> <pml2tb$km$1@node2.news.atman.pl>
    <5b8e424c$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <pmme3p$8lh$5@node2.news.atman.pl> <jKFjD.92975$Yx.34855@fx10.ams1>
    <pmnnn9$lbu$1@node1.news.atman.pl>
    <5b8f7c6f$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b912181$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <zy9kD.137508$zG.123767@fx23.ams1>
    Subject: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Date: Thu, 6 Sep 2018 16:23:17 +0200

    dyskusyjnych:zy9kD.137508$z...@f...ams1...
    On 2018-09-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    9m/data=!3m1!1e3

    >Nie do końca rozumiem. Te wzdłużne co idą w kierunku szkoły do
    >Bohomolca
    >to mają po 120-180m, to serio jest taki problem przejść te 300m?

    300m nie, ale w innym miejscu moze sie to zamienic w kilometrz czy
    dwa.
    A nawet te 300m bedzie cie wkurzac, jesli w linie prostej masz 50 :-)
    Albo np z powodu awarii rury masz samochod uwieziony w slepej ulicy.

    Ot, miasto nie zadbalo o zaplanowanie ulic, a po latach sie okazuje,
    ze najpiej to by bylo komus przez podworko przejsc :-)

    Jeszcze domek z ogrodkiem to tradycyjnie byl ogrodzony i zamkniety,
    ale teraz moda na grodzenie duzych osiedli blokow ...

    >Albo nic nie rozumiem, albo coraz bardziej wydaje mi się, że ktoś tu
    >jest niezle rozpuszcony.

    Goral we wsi mial dom przy drodze, a za nim pole.
    Z pola sie juz nie utrzyma, to zbudowal za nim pensjonat dla ceprow.
    Drugi, trzeci ... a dojazd dróżką na wlasnym polu i przez wlasne
    podworko.

    I problemu nie ma ... ale jak kiedys to rozparceluja, to sie zrobi :-)

    J.