  • Data: 2018-09-06 16:11:28
    Temat: Re: Grodzenie ulic teren prywatny
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-06 o 14:45, J.F. pisze:

    > Wyobraz sobie, ze mieszkasz gdzies tu
    > https://www.google.pl/maps/@52.2747096,20.9864822,23
    9m/data=!3m1!1e3

    > W takim drugim rzedzie domow, pewnie tam nawet ulica bedzie, ale jak
    > bedziesz chcial dojsc do szkoly, to trzeba bedzie do Bohomolca dojsc i
    > wrocic ...

    O k...! Popatrz, faktycznie... Jak żyć?
    Czyżby stamtąd mieszkańcy się teleportowali? No bo chyba nikomu nie
    przeszło dotąd przez głowę coś na kształt idiotycznego przypuszczenia,
    że ludzie czasem potrafią przejść kawałek po ulicznym chodniku?
    A jeśli człowiek będzie chciał dość do stacji metra stąd
    https://goo.gl/maps/UTXkKng6M5R2
    no to już tylko się pochlastać!
    Nie da się, po prostu nie da się. :(

    Ale coś mi się zdaje, że żeby nie wiem jak przez podwórka ludziom
    przechodzić, to i tak niespecjalnie się tę drogę skróci.

    Co nie zmienia faktu, że nie ma żadnego przepisu zezwalającego na
    korzystanie z czyichś prywatnych własnośći.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/